۱۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۳

هشدار سنگاپور به تعیین تکلیف کانتینرهای هانجین

مقامات بندری سنگاپور (PSA) به فورواردرهای کالا هشدار داد تا روز 28 ماه نوامبر سال جاری میلادی تکلیف کانتینرهای حاوی بار و متعلق به شرکت کشتیرانی ورشکستۀ هانجین را مشخص کنند.
نویسنده: سارا زینالزاده
کد خبر: ۷۰۲۰۰
هشدار سنگاپور به تعیین تکلیف کانتینرهای هانجین
به گزارش گروه بین الملل مانا، مقامات بندری سنگاپور با انتشار اطلاعیه ای به مالکان بار، گیرنده ها و فورواردرهای کالا اعلام کرد که تا 28 نوامبر فرصت دارند کانتینرهای حاوی بار متعلق به کشتیرانی فروپاشیدۀ هانجین را تعیین تکلیف کنند؛ درغیر اینصورت سنگاپور کالاها را می فروشد.
بر اساس این گزارش، PSA گفت: بندر سنگاپور با هدف بهره بری از ظرفیت خود و ارائۀ خدمات عالی به مشتریان، مالکان بار، گیرنده ها و فورواردرها از آنها خواست تا وضعیت کانتینرهای پر هانجین را مشخص کنند.
این گزارش ادامه داد: PSA در قبال کانتینرهای هانجین پنج هزار دلار مالیات می گیرد و تنها درصورتی که وضعیت کالای کانتینرها مشخص و کانتینرهای خالی به ترمینال اپراتور سنگاپور بازگردانده شود، مبلغ مذکور نیز قابل استرداد است
در مجموع و در بازۀ زمانی 21 سپتامبر تا 31 اکتبر سال جاری میلادی، 17فروند شناور متعلق به کشتیرانی هانجین برای خالی کردن بار کانتینرها در بندر سنگاپور پهلو گرفته است.
بر اساس آخرین تحلیل منتشر شده در خبرنامه هفتگی آلفالاینر، هانجین 14 فروند شناور را در کنترل خود دارد که پنج فروند آن توقیف شده اند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار