۲۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۷

کشتیرانی فرانسه خدمات خود را ارتقا می دهد

غول کانتینری جهان موسوم به CMA CGM برای تقویت ارتباط Moroccan آفریقا با روسیه، اروپا و خاورمیانه شش خط سرویس دهی جدید ارائه می کند و خدمات FEMEX بین اروپای شمالی و ترکیه را با اضافه کردن بنادر جدید برای پهلوگیری توسعه می دهد.
نویسنده: سارا زینالزاده
کد خبر: ۷۰۰۸۸
کشتیرانی فرانسه خدمات خود را ارتقا می دهدبه گزارش گروه بین الملل مانا، راه اندازی سه خط سرویس دهی جدید موسوم به DUNKRUS، AGAX و CISS از سوی کشتیرانی فرانسه و شرکت تابعۀ OPDR قرار است ارتباط بین Moroccan را به روسیه و اروپای شمالی پوشش دهد. همچنین، سه خط AGAPOV، NADOR MED EXPRESS و EPIC 2 به طور مستقیم ارتباط Moroccan با فرانسه، اسپانیا، عربستان سعودی و امارات متحدۀ عربی را برقرار می کند.
بر اساس این گزارش، کشتیرانی فرانسه در این باره گفت: به دلیل آغاز فصل صادرات در Moroccan و افزایش تقاضا، سرویس های جدید را راه اندازی کردیم.
از سویی دیگر، شرکت کشتیرانی فرانسه از تصمیم خود مبنی بر همکاری با شرکت حمل و نقل دانمارکی Seago، یکی از شرکت های تابعۀ گروه مرسک، و هامبورگ سود آلمان برای ارتقا خدمات FEMEX خود خبر داد. در این سرویس جدید نیز پنج فروند شناور شش هزار و 500 TEU فعالیت دارند که دو فروند متعلق به فرانسه، دو فروند به Seago و یک فروند متعلق به آلمان است.
بر همین اساس چرخش بندری خدمات FEMEX شامل Felixstowe در انگلستان، روتردام هلند، Bremerhaven آلمان، آنتورپ بلژیک، Marsaxlokk مالتا، پیرائوس یونان، Gebz، Ambarli،Gemlik، Aliaga ترکیه، Marsaxlokk، والنسیا اسپانیا، Tangiers در Morocco و Flixstowe خواهد بود.
ارسال نظرات
آخرین اخبار