۱۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۹
دبیر دوازدهمین همایش بین المللی سواحل، بنادر وسازه های دریایی:

همایش ICOPMAS محل عرضه توانمندی های داخلی است

دبیر دوازدهمین همایش بین المللی سواحل، بنادر وسازه های دریایی گفت: همایش دوازدهم با اهدافی نظیر ایجاد اتاق فکر برای تبادل تجربیات و یافته های مهندسی دریایی و عرضه توانمندی های داخلی در عرصه بین المللی برگزار می‌شود.
نویسنده: وحید باسره
کد خبر: ۶۹۹۷۱
همایش ICOPMAS محل عرضه توانمندی های داخلی است
به گزارش خبرنگار مانا محمدرضا الهیار که در آیین افتتاح همایش ICOPMAS گفت: پنج موضوع محوری همچون هیدرودینامیک، مهندسی دریا مهندسی فرا ساحل و خط لوله، محیط زیست دریایی و ایمنی دریانوردی.در این همایش ارائه خواهد شد.
وی ضمن اشاره به حضور سازمان ها و ارگان های دریایی داخلی و خارجی در این‌همایش خاطر نشان کرد: دوازدهمین همایش میزبان مدیران ارشد پیانک و IALA است و همچنین حاضرین این همایش از همکاری WMO و کمیسیون ملی یونسکو بهره مند خواهند شد.
مدیرکل سواحل وبنادر سازمان بنادر و دریانوردی نمایندگان و‌ مهمانان خارجی حاضر دردوازدهمین همایش ICOPMAS را از 37 کشور مختلف اعلام کرد و خاطر نشان ساخت: دبیرخانه همایش از این کشورها و همچنین پژوهشگران داخلی 426 خلاصه مقاله دریافت کرده است که از این‌میان 131 مقاله ارائه شفاهی و 88 مقاله پوستر خواهند شد.
به گفته دبیر دوازدهمین همایش سواحل، بنادر و سازه های دریایی 9 سخنرانی کلیدی از سخنرانان داخلی و خارجی برنامه روزهای آتی این همایش خواهد بود
اللهیار در تشریح برنامه های دیگر این همایش سه روزه اظهار داشت: 9 کارگاه آموزشی و دو هزار متر فضای نمایشگاهی برای ارائه توانمندی های 52شرکت فراهم شده است تا همایش دوازدهم با اهدافی نظیر ایجاد اتاق فکر برای تبادل تجربیات و یافته های مهندسی دریایی و عرضه توانمندی های داخلی در عرصه بین المللی باشد.
دبیر ICOPMAS در ادامه گفت: آغاز بهره برداری از طرح‌ملی و مهم شبکه پایش فیزیکی و مشخصات دریایی به همراه رونمایی از کتاب اطلس بنادر و دریانوردی ایران از دیگر برنامه های همایش دوازدهم‌خواهد بود. 
شایان ذکر است که دوازدهمین همایش سواحل، بنادر و سازه های دریایی ICOPMAS از امروز، دهم آبانماه جاری تا دوازدهم آبان در محل هتل المپیک در حال برگزاری است
برچسب ها: همایش بنادر سواحل
ارسال نظرات
آخرین اخبار