۰۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۱

مراسم روز نوآوریِ موسسه رده بندیDNV GL برگزار شد

مراسم روز نوآوری موسسۀ رده بندی DNV GL نروژ در سنگاپور با محور هواپیماهای بدون سرنشین، تکنولوژی های از راه دور و امنیت سایبری و با حضور 120 نماینده از شرکت های مالک کشتیرانی، کارگزاران، یاردهای کشتی سازی و تعمیر و اوراق و تولیدکنندگان قطعات برگزار شد.
نویسنده: سارا زینالزاده
کد خبر: ۶۹۹۲۷
مراسم روز نوآوریِ موسسه رده بندیDNV GL برگزار شد
به گزارش گروه بین الملل مانا، روز نوآوری در تقویم موسسۀ رده بندی DNV GL نروژ با هدف بررسیِ راه حل های دیجیتالی در قالب 10 سخنرانی و تمرکز بر بخش نفت، انرژی، گاز و نرم افزارهای دیجیتالی که این موسسه رده بندی در آنها پیشتاز است برگزار شد.
بر اساس این گزارش، این مراسم به طور رسمی با سخنرانی دکتر Pierre Sames از گروه تکنولوژی و تحقیقاتی DNV GL با ارائۀ گزارشی از چشم انداز تکنولوژی در سال 2025 میلادی آغاز شد. این گزارش که هر پنج سال یکبار منتشر می شود، چشم اندازی از تکنولوژی های روز طی ده سال آینده را عنوان می کند و با نمایش آنها می تواند بخش های مختلف صنعت دریانوردی را پوشش دهد.
در ادامۀ این گزارش مدیر منطقۀ آسیای جنوب شرقی، هند و اقیانوسیۀ DNV GL گفت: همکاری با مشتریان برای افزایش کاربرد نوآوری های روز با هدف حل چالش های پیش روی صنعت دریانوردی در دستور کار این موسسه است. بر همین اساس، در این روز گرد هم آمده ایم تا تکنولوژی های روز را به شرکای خود معرفی کنیم و گامی مثبت در راستای بهینه سازی عملیات از سوی آنان برداریم.
بر همین اساس، DNV GL انتظار دارد استفاده از سیستم های سایبر فیزیکی در دهه های آتی افزایش یابد. این سیستم ها از اجرای فیزیکی تشکیل شده اند که وظیفۀ نظارت، کنترل و بهینه سازی را با استفاده از حسگرهای هوشمند بر عهده دارند و مجهز به نرم افزارهای پیشرفته و محرک ها هستند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار