۰۹ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۲

رولز-رویس قرارداد تجهیز شناورهای کروز را امضا کرد

شرکتِ انگلیسی تامین کنندۀ موتور موسوم به رولز-رویس قراردادی با چند خط کروز امضا کرد که به موجب آن سیستم رانش و تجهیزات عرشۀ پنج فروند شناور کروز را که در یارد کشتی سازی Ficanteri ایتالیا در حال ساخت است، تامین کند.
نویسنده: سارا زینالزاده
کد خبر: ۶۹۱۸۹
رولز-رویس قرارداد تجهیز شناورهای کروز را امضا کرد
به گزارش گروه بین الملل مانا و بر اساس این قراردادها، شرکت انگلیسی رولز-رویس سیستم موتور Promas، تجهیزات عرشه و سکان دو فروند از شناورهای متعلق به خط کروز Viking Ocean وابسته به آمریکا، سکان و تجهیزات عرشۀ شناور میامی برای خط کروز Seven Seas Cruises و سکان دو فروند شناور متعلق به خط کروز Princess Cruises را فراهم می کند.
این گزارش در ادامه افزود: موتور Promas از آخرین سیستم دینامیک سیالات محاسباتی استفاده خواهد کرد که پروانه، قالپاق دور سکان، لامپ تیغۀ سکان و سکان را در قالب یک واحد راندمان هیدرودینامیکی ترکیب می کند تا کارآیی سیستم رانش برای شناورهای تک پروانه ای و دو پروانه ای به ترتیب سه تا هشت و دو تا شش درصد افزایش یابد. افزون برآن، موتور Promas مصرف سوخت و انتشار گازهای مضر را نیز کاهش می دهد. 
گفتنی است، وجود دوارها و به ویژه دوار لنگرها اجازه می دهد تا کارایی لنگر اندازی، کابل بالابرندۀ لنگر و استوانه ای که به محور دوار متصل است، افزایش یابد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار