۲۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۷

رویکرد اجرایی در همایش ICOPMAS 2016 تغییر یافت

دبیر همایشICOPMAS از تغییر رویکرد اجرایی و سیاست گذاری جدید جهت اجرای هر چه بهتر این همایش بین المللی علمی در کشور خبر داد.
نویسنده: سپیده یوسفی
کد خبر: ۶۸۲۱۳
رویکرد اجرایی در همایش ICOPMAS 2016 تغییر یافت به گزارش مانا محمد رضا الهیار با اشاره به اینکه این همایش باحضور متخصصان و دست اندرکاران مهندسی سواحل، بنادر و سازه های دریایی از کشورهای مختلف در تهران برگزار می شود، گفت: این نشست علمی طی سه روز از دهم الی دوازدهم آبان ماه (٣١ اکتبر لغایت ٢ نوامبر ٢٠١٦ ) در تهران برگزار می شود.
وی با بیان اینکه برگزاری این همایش در هتل المپیک تهران برنامه ریزی شده است، ازتغییر رویکرد اجرایی و سیاست گذاری جدید جهت اجرای هرچه بهتر این همایش بین المللی علمی در کشور خبر داد.
دبیر همایشICOPMAS با اعلام حضور قطعی اساتید و متخصصان از ٢٥ کشور جهان در این کنفرانس مهم بین المللی اظهار داشت : تا زمان برگزاری همایش، طی دو ماه آینده، به این تعداد اضافه خواهد شد.
الهیاربا اشاره به موضوعات این همایش خاطر نشان کرد: متخصصان در دوازدهمین همایش سواحل، بنادر و سازه های دریایی راجع به موضوعات هیدرودینامیک و رسوب، مدیریت سواحل و بنادر، مهندسی بندر و سازه های دریایی ساحل، مهندسی فراساحلی و خطوط لوله و محیط زیست دریایی و ایمنی، به بحث و تبادل نظر خواهند پرداخت.
برچسب ها: همایش
ارسال نظرات
آخرین اخبار