۲۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۸

افت سود هلدینگ های دریانوردی آتلانتیک

هلدینگ های دریانوردی آتلانتیک در نیمۀ نخست سال 2016 میلادی به موجب کاهش درآمد و رکود در بازار نفت و گاز، افت در میزان سود را تجربه کردند.
نویسنده: سارا زینالزاده
کد خبر: ۶۸۰۶۲
افت سود هلدینگ های دریانوردی آتلانتیک
به گزارش گروه بین الملل مانا، سود حاصل برای هلدینگ های دریانوردی آتلانتیک (مرکز اصلی مستقر در سنگاپور) تا پایان 30 ژوئن سال 2016 میلادی به رقم 225 هزار دلار رسید و کاهش 97.1 درصدی را درحالی تجربه کرد که این رقم در سال گذشته هفت میلیون و 73 هزار دلار ثبت شده بود.
بر اساس این گزارش، تکمیل ساخت قایق نجاتِ بلااستفاده با هدف اتمام زمان چارتر در سال گذشته و کاهش نرخ اجارۀ شناورها برای شناورهای تدارکاتی فراساحل موجب شد تا میزان درآمدِ هلدینگ های دریانوردی آتلانتیک در شش ماه نخست سال جاری میلادی، شاهد کاهش 38.8 درصدی در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته باشد و به رقم 15 میلیون و 74 هزار دلار برسد.
شرکت دریانوردی سنگاپور در ادامۀ این گزارش به تلاش مجموعه برای تامین قراردادهای طولانی مدت مبنی بر اجارۀ پنج ساله و سپس تمدید دو سالۀ شناورهای تدارکاتی فراساحل از شرکت ملی نفت خاورمیانه ای اشاره کرد.
بر همین اساس، سه فروند از شناورهای چارتر از ماه می 2016 فعالیت خود را آغاز کرده و قرار است هفت فروند دیگر تا سال 2017 میلادی وارد این عرصه شوند.
شرکت دریانوردی آتلانتیک در خصوص مقابله با افت سود و درآمد حاصل در شش ماه نخست سال جاری میلادی گفت: سعی داریم با درنظر گرفتن بازار آشفتۀ نفت و گاز که کاهش قیمت نفت باعث آن شده است، با احتیاطِ کامل به توسعه و بروزسانیِ ناوگان خود بپردازیم.
این گروه در پایان افزود: دریانوردی آتلانتیک از فرصت های خاص در بازار اصلی خود در خاورمیانه یعنی جایی که سطوح تولید و انرژیِ فراساحل در حالت متعادلی نگه داشته شده است و نیز بازارهای هدفمندِ جدیدِ شرکت بویژه در مالزی نهایت استفاده را خواهد برد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار