۳۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۵

سفارش ساخت دو شناور مسافریِ قطبی از سوی نروژ

هلدینگ رولز-رویس انگلستان با کشتی سازی Kleven نروژ قراردادی امضا کرد که به موجب آن دو فروند شناور مسافریِ قطبی برای شرکت گردشگری Hurtigruten نروژ طراحی و ساخته می شود.
نویسنده: سارا زینالزاده
کد خبر: ۶۷۶۱۸
سفارش ساخت دو شناور مسافریِ قطبی از سوی نروژ
به گزارش گروه بین الملل مانا، دو فروند شناور مسافریِ قطبی به ارزش 25 میلیون یورو(معادل 33 میلیون دلار) به همراه دو فروند قایق مجهز و مقاوم در برابر موج در حالی به ناوگان شرکت گردشگری Hurtigruten نروژ اضافه می شود که طراحی و ساخت آن به ترتیب بر عهدۀ هلدینگ رولزرویس و کشتی سازی نروژ است. 
بر اساس این گزارش، دو شناور مسافریِ قطبی که 140 متر طول دارند؛ قرار است به ترتیب در ماه جولای سال 2017 و 2018 میلادی تحویل داده شوند. 
رئیس شرکت گردشگری Hurtigruten با اشاره به موقعیت ایجاد شده برای این شرکت وصنعت کشتی سازی نروژ گفت: این قرارداد برای شرکت طراحیِ رولزرویس نیز سود قابل توجهی را به همراه دارد؛ زیرا درآمد بخش دریانوردی این شرکت در سال گذشتۀ میلادی با افت 19 درصدی به یک میلیارد و 300 میلیون یورو رسید.
این گزارش در ادامه افزود: از ماه اکتبر سال گذشته میلادی تا اوایل سال جاری هزار فرصت شغلی در شرکت رولزرویس تعدیل شده است.
همچنین، در ماه نوامبر سال 2015 میلادی این شرکت تصمیم به فروش سهام تجارت بخش های دریایی و مهندسی خود داشت تا بیشترین تمرکز خود را با هدف کسب بالاترین میزان سود و درآمد بر بخش هوافضا و دفاعی بگذارد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار