۲۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۰
به میزبانی ایران برگزار می شود:

برگزاری دهمین همایش مهندسی سواحل و بنادر کشورهای در حال توسعه

مدیرکل مهندسی سواحل و بنادر سازمان بنادر و دریانوردی از تصویب میزبانی جمهوری اسلامی ایران جهت برگزاری دهمین همایش بین المللی مهندسی سواحل و بنادر در کشورهای در حال توسعه (PIANC- COPEDEC 2020) خبر داد.
نویسنده: نرگس احسان دار
کد خبر: ۶۵۷۹۱
برگزاری دهمین همایش مهندسی سواحل و بنادر کشورهای در حال توسعه
مهندس محمدرضا الهیاردر گفتگو با خبرنگار مانا گفت: میزبانی جمهوری اسلامی ایران در برگزاری همزمان دهمین همایش بین المللی مهندسی سواحل در کشورهای در حال توسعه (COPEDEC 2020) و چهاردهمین کنفرانس بین المللی سواحل، بنادر و سازه های دریایی (ICOPMAS 2020) ) با اکثریت قاطع آرا در گردهمایی سالیانه انجمن جهانی زیرساخت های حمل و نقل آبی PIANC پذیرفته شد.
وی افزود: حضور موثر کشور در انجمن PIANC و برگزاری موفقیت آمیز یازده دوره همایش بین المللی سواحل، بنادر و سازه های دریایی( ICOPMAS 2020) از جمله عوامل تاثیر گذار در تایید این میزبانی بوده است.
مدیرکل مهندسی سواحل و بنادر سازمان بنادر و دریانوردی تصریح کرد: این موفقیت در فضای پسابرجام می تواند زمینه ساز ایجاد بستری مناسب برای حضور هر چه بیشتر کشور ایران در عرصه بین المللی باشد.
الهیاربا اشاره به اهداف این کنفرانس خاطر نشان کرد: کنفرانس COPEDEC با هدف ایجاد بستری بین المللی جهت به اشتراک گذاشتن تجارب و یافته های متخصصین سواحل و بنادر در کشورهای در حال توسعه در سال 1983 با همکاری موسسه هیدرولیک لانکا (LHI) و موسسه هیدرولیک دینیش (DHI) در سریلانکا برگزار شد.
مدیر کل مهندسی سواحل و بنادر سازمان بنادر و دریانوردی گفت: نهمین دوره این کنفرانس در تاریخ 16 تا 21 اکتبر 2016 در ریودوژانیرو برزیل برگزار می شود.
برچسب ها: همایش بنادر
ارسال نظرات
آخرین اخبار