۱۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۷
با هدف توسعه مبادلات اقتصادی انجام می شود:

سفر هیئت سرمایه‌گذار عمانی به بندر چابهار

هیئتی 30 نفره از فعالان اقتصادی و سرمایه گذاران کشور عمان به سرپرستی دکتر علی بن سعود السنیدی وزیر تجارت و صنایع با هدف توسعه مبادلات اقتصادی سفر یک روزه از طریق دریا راهی بندر چابهار خواهند شد.
نویسنده: حميد کیاسی
کد خبر: ۶۰۷۵۰
سفر هیئت سرمایه‌گذار عمانی به بندر چابهاربه گزارش مانا، معاون وزیرراه و شهرسازی و مدیر عامل سازمان بنادر و دریانوردی گفت: این سفر با همراهی دکتر علی بن سعود السنیدی وزیر تجارت و صنایع و دکتر احمد بن محمد الفیطسی وزیر حمل و نقل کشور عمان صورت می گیرد.
محمد سعیدنژاد در ادامه افزود: با توجه به روابط حسنه و دیرینه دو کشور و طی سفری که در چند روز گذشته برای امضاء یادداشت تفاهم نامه توسعه همکاری بنادر ایران و عمان داشتیم این سفر صورت پذیرفت.
وی گفت: از اهداف مهم سفر هیئت عمانی بندر چابهار ارتقاء توسعه مناسبات تجاری دو کشور و بنادر چابهار و عمان و همکاری های تخصصی است و در ادامه جلسه مشترکی با فعالان اقتصادی و مقامات دولتی دو کشور برگزار خواهد شد.
سعیدنژاد با اشاره به فرصت های سرمایه گذاری در بنادر و سواحل چابهار افرود: با توجه به بسترهای لازم برای حضور بخش های خصوصی، کشور عمان در زمینه های مختلف بندری، راه آهن و بانکی می توانند روابط خود را گسترش دهند.
سعیدنژاد گفت: نزدیک بودن فاصله سرزمینی استان سیستان و بلوچستان با کشور عمان و توسعه زیر ساختهای بندری چابهار می تواند باعث افزایش روابط تجاری بین دو کشور شود .
وی خاطرنشان کرد: در ترکیب این هیئت رئیس صندوق سرمایه گذاری ، رایزنهای بازرگانی، مدیر کل گمرک ، بخشهای همکاری تجارت و صنایع ، مدیر کل گذرنامه، مدیر اجرایی کشتیرانی مسافربری، مدیر صندوق عمومی دولتی عمان، مدیر کل خدمات تجاری منطقه آزاد دقم، بخش های مختلف سرمایه گذاری ، مدیران بنادر صلاله، شرکت نفت، حمل و نقل دریایی و موسسه خدمات بندری حضور دارند.
برچسب ها: چابهار عمان
ارسال نظرات
آخرین اخبار