۰۸ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۳

خبرنگار مانا رتبه سوم مسابقات راپمی را کسب کرد

"حسنا شمس آرا" خبرنگار محیط زیست مانا رتبه سوم مسابقه کنوانسیون منطقه ای حفاظت از محیط زیست دریایی خلیج فارس و دریای عمان راپمی ROPME را کسب کرد.
نویسنده: حسنا شمس آرا
کد خبر: ۵۹۲۸۷
خبرنگار مانا رتبه سوم مسابقات راپمی را کسب کردبه گزارش خبرنگار مانا، در پی فراخوان مسابقه راپمی، 75 اثر از سطح کشور به سازمان محیط زیست ارسال شد که بعد از بررسی، چهار اثر رتبه دوم و سوم را کسب کردند.
کنوانسیون راپمی هر سال این مسابقه را در قالب گزارش، مقاله، مقدمه، یادداشت و مستند برگزار می کند
مسابقه راپمی امسال نفر اول نداشت و رتبه دوم و سوم به طور مشترک انتخاب شدند.
براساس این گزارش، امین خالق پرست خبرنگار ماهنامه بندر و دریا و رامین کتابی مستند ساز مشترکا رتبه دوم این مسابقه را به خود اختصاص دادند .
« حسنا شمس آرا" خبرنگار محیط زیست مانا هم بطور مشترک با " کیمیا عبدالله پور" خبرنگار محیط زیست ایرنا رتبه سوم مسابقه کنوانسیون منطقه ای حفاظت از محیط زیست دریایی خلیج فارس و دریای عمان راپمی ROPME را کسب کردند.
مراسم تجلیل از خبرنگاران برتر فعال در حوزه محیط زیست خلیج فارس و دریای عمان عصر روز گذشته در حاشیه کارگاه تخصصی محیط زیست دریایی و نقش اصحاب رسانه در تنویر افکار عمومی که با حضور دکتر پروین فرشچی معاون دریایی سازمان حفاظت محیط زیست، دکترحسن محمدی هماهنگ کننده سازمان منطقه ای حفاظت از محیط زیست دریایی(راپمی) و تعدادی از مدیران حوزه معاونت دریایی سازمان حفاظت محیط زیست برگزار شد.
منطقه دریایی راپمی (خلیج فارس و دریای عمان) یکی از مهمترین مناطق راهبردی جهان به شمار می آید و حفاظت از این اکو سیستم دریایی حساس در برابر آلودگی ها به ویژه فعالیت های نفتی، توسعه برنامه های اکتشاف و استخراج نفت و تردد نفتکش ها از اهمیت زیادی برای کشورهای منطقه و جهان برخوردار است.
با توجه به اهمیت موضوع و با توافق تمامی کشورهای منطقه، سازمان منطقه ای حفاظت از محیط زیست دریایی خلیج فارس و عمان (راپمی) تاسیس شد که مقر آن در کویت است.
برچسب ها: محیط زیست مانا
ارسال نظرات
آخرین اخبار