۰۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۲
مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر:

دستگاه ایکس‌ری بندر دیر به‌زودی راه‌اندازی می‌شود

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: با احداث زیرساخت‎های مورد نیاز نصب دستگاه ایکس‌ری در بندر دیر، به‌زودی این دستگاه راه‌اندازی می‌‏شود.
کد خبر: ۹۳۴۴۰

دستگاه ایکس‌ری بندر دیر به‌زودی راه‌اندازی می‌شود

به گزارش خبرنگار مانا از بوشهر، محمد شکیبی نسب در بازدید از بندر دیر اظهار داشت: این بندر یکی از بنادر مهم استان بوشهر به واسطه نقش آفرینی در رونق صادرات به کشور قطر است که بر همین اساس مورد توجه ویژه سازمان بنادر و دریانوردی قرار گرفته است.
وی بیان کرد: نصب دستگاه ایکس‌ری نیز یکی از ملزومات اصلی برای رونق صادرات بندر دیر است چراکه در کنترل ورود و خروج کالا‌های ترانزیتی نقش مؤثری دارد.
شکیبی نسب بیان کرد: انتظار می‌رود با نصب دستگاه یاد شده صادرات از دیر به ویژه به مقصد بندر‌الرویس قطر به عنوان یکی از مقاصد اصلی صادراتی شتاب بیشتری به خود بگیرد.
وی با بیان اینکه عملیات اجرایی پروژه محوطه سازی بندر دیر به مساحت سه هکتار آغاز شده است خاطر نشان کرد: با تلاش مطلوب و مضاعف سرمایه‌گذار، این پروژه اکنون با پیشرفت قابل توجهی در حال اجراست که اتمام آن گامی در راستای تسهیل در تخلیه و بارگیری بندر دیر است.
شکیبی نسب افزود: احداث چهار پست اسکله رمپ و ساختمان عملیات بندری از دیگر پروژه‎‌های اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر است که عملیات اجرایی این دو پروژه نیز به زودی آغاز خواهد شد.
مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر عنوان کرد: پاکات مناقصه پروژه احداث چهار پست اسکله رمپ بندر دیر پایان مردادماه بازگشایی و پیمانکار پروژه انتخاب خواهد شد که اجرای این پروژه نیز یک گام بلند در جهت رونق بندر دیر محسوب می‌شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار