۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۳

شناور خارجی حامل ۲۰۰ هزار لیتر سوخت قاچاق توقیف شد

رزمندگان منطقه دوم نیروی دریایی سپاه یک فروند شناور خارجی حامل ۲۰۰ هزار لیتر سوخت قاچاق را در خلیج فارس توقیف کردند.
کد خبر: ۹۲۷۳۰

شناور خارجی حامل ۲۰۰ هزار لیتر سوخت قاچاق توقیف شد


به گزارش خبرنگار مانا از بوشهر، رئیس روابط عمومی منطقه دوم نیروی دریایی سپاه اظهار داشت: رزمندگان این منطقه یک فروند شناور خارجی حامل 200 هزار لیتر سوخت قاچاق را در شمال خلیج فارس توقیف و به سمت بوشهر هدایت کردند.

سرهنگ غلامحسین حسینی افزود: هشت خدمۀ این شناور که خارجی هستند دستگیر و به اسکله‌ بوشهر هدایت شده‌اند که برای تکمیل روند تحقیقات و سیر مراحل قانونی به مقامات قضایی تحویل می‌شوند.

وی بیان کرد: پنج فروند لنج نیز که قصد داشتند به این شناور خارجی سوخت برسانند، بازرسی شدند و مدارک آن‌ها برای بررسی بیشتر و تکمیل تحقیقات ضبط شد.

رئیس روابط عمومی منطقه دوم نیروی دریایی سپاه تاکید کرد: مبارزه با قاچاق به‌ویژه قاچاق سوخت از اولویت‌های مهم نیروی دریایی سپاه است که به منظور حمایت از تولید ملی و پویایی اقتصاد کشور صورت می‌گیرد.

حسینی افزود: نیرو‌های عملیاتی نیروی دریایی با تمام توان در سراسر سواحل دریایی با قاچاق سازمان یافته به‌ویژه قاچاق سوخت قاطعانه برخورد می‌کند.

در این گزارش آمده است، سواحل نیلگون خلیج فارس و آب‌های پیرامون آن به هیچ وجه جای امنی برای فعالیت سودجویان و قاچاقچیان نخواهد بود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار