۳۰ مهر ۱۴۰۰ - ۰۸:۲۱

کشف بیش از ۱۷.۵ میلیارد ریال کالای قاچاق در آب‌های بندر گناوه

فرمانده مرزبانی استان بوشهر با اشاره به توقیف یک فروند شناور، از کشف بیش از ۱۷.۵ میلیارد ریال انواع کالای قاچاق در آب‌های حوزه استحفاظی بندر گناوه خبر داد.
کد خبر: ۹۱۱۸۲

کشف بیش از ۱۷.۵ میلیارد ریال کالای قاچاق در آب‌های بندر گناوه
سرهنگ یدالله شرفی در گفتگو با خبرنگار مانا در بوشهر از توقیف یک فروند شناور در آب‌های گناوه خبر داد و اظهار داشت: بیش از ۱۷.۵ میلیارد ریال کالای قاچاق از این شناور کشف شد.

وی با بیان اینکه با رصد و اشراف اطلاعاتی و اقدامات هدفمند عملیاتی این شناور حامل کالای قاچاق توقیف شد افزود: از این شناور ۷ هزار ۳۵۶ قلم لوازم آرایشی، ۹۸۰ عدد تجهیزات تلفن همراه، ۱۰ هزار عدد انواع ابزار آلات، یک هزار طاقه پارچه، ۸۲۰ دست پوشاک، و انواع باتری و لاستیک خودرو کشف شد.

فرمانده مرزبانی استان بوشهر تصریح کرد: برابر نظر کارشناسان ارزش این محموله قاچاق ۱۷ میلیارد و ۷۶۵ میلیون ریال است که مرزبانان موفق شدند ضمن توقیف شناور دو نفر در این رابطه دستگیر کنند.

شرفی با اشاره به افزایش ناوگان شناور مرزبانی استان بوشهر خاطر نشان کرد: مرزبانی استان بوشهر به امکانات و تجهیزات پیشرفته برای حضور در اعماق مختلف خلیج‌فارس مجهز است و کالا‌های بدون مجوز قانونی و سند گمرکی قاچاق محسوب و توقیف می‌شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار