۰۵ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۳

بندر شادگان ایمن‌تر می‌شود

مدیرکل بنادر و دریانوردی خوزستان گفت: با بهره برداری از شبکه اطفاء حریق در بندر شادگان، این بندر برای فعالیت تجاری ایمن‌تر می‌شود.
نویسنده: فرزانه باغبان
کد خبر: ۸۸۶۰۷
بندر شادگان ایمن‌تر می‌شود
 
عادل دریس در گفتگو با خبرنگار ما افزود: این پروژه زیربنایی با ۹۸ درصد پیشرفت فیزیکی در دهه فجر انقلاب اسلامی به بهره برداری خواهد رسید.

وی اظهار داشت: با نصب سه دستگاه برج مانیتورینگ برای اطفای حریق، سه دستگاه هیدرانت، دو دستگاه پمپ آبرسانی به شبکه و نصب دیزل به منظور برق‌رسانی پمپ‌ها و همچنین اجرای ساختمان پمپ‌خانه، شبکه اطفای حریق بندر شادگان به زودی وارد مدار عملیات می‌شود.

دریس در ادامه افزود: این پروژه با اعتباری بالغ بر ۷۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات سازمان بنادر و دریانوردی با هدف ارتقای ضریب ایمنی و صیانت از سرمایه‌های صاحبان کالا و بازرگانان در محوطه و انبار‌های این بندر احداث می‌شود.

بندر شادگان در حاشیه خور ابوخضیر در ۲۷ کیلومتری دهانه خور موسی واقع شده و از طریق یک جاده دسترسی به طول ۱۴ کیلومتر به اتوبان بندر امام - آبادان متصل می‌شود.

مسیر دریایی بندر شادگان از طریق چندین خور به آب‌های خلیج فارس راه می‌یابد.

بندرگاه شادگان در آبان ماه ۱۳۹۴ با حضور مدیرعامل وقت سازمان بنادر و دریانوردی، وزیرکشور و استاندار خوزستان به بهره برداری رسید.
ارسال نظرات
آخرین اخبار