اقتصاد حمل و نقل
سهم حمل و نقل دریایی در قیمت تمام شده کالا ناچیز است
آسیب های ناشی از رویه های نظارتی و اجرایی موازی
افزایش تعرفه ها به بالا رفتن هزینه ها کمک می کند
چرا تولید به حمل و نقل وابسته است
خدمات بندری 3 درصد هزینه زنجیره حمل و نقل دریایی را تشکیل می دهد
کارآمدی شبکه حمل و نقل در کاهش قیمت کالا نقش دارد
هزینه حمل کالا با کشتی ارزان تر است
کاهش هزینه ها با مدیریت یکپارچه حمل و نقل
10 کشور دریایی در صدر لیست ارزش افزوده قرار دارند
کشورهای پیشرفته 50 درصد و ایران 2 درصد در اقتصاد دریا سهم دارند
گزارش ویژه
کدام حق؟!
آمریکا علیه امنیت انرژی جهان
خطر فروپاشی اوپک با قدمت 60 ساله
ناوگان ملی
ناوگان ملی به نام ایران، برای توسعه
نکذاشتیم در تأمین مایحتاج مردم وقفه ای ایجاد شود
کجای این جهان پهناور ایستاده ای
شرکت های بزرگ کانتینری دنیا به سمت انحصار پیش می روند
چالش های بازار حمل فله و چشم انداز مبهم پیش رو
راه اندازی تعمیر گاه واگن در یزد و مشارکت با شرکت قطارهای رجاء
رشد 20 درصدی جابه جایی مسافر و تقویت بخش فراساحل برای ورود به حوزه نفت و گاز
نیم نگاه
دنیای در جال تغییر
راه های مقابله با حملات سایبری در صنعت کشتیرانی
شرکت های اروپایی به همکاری با ما ادامه می دهند
اجرای طرح توسعه فرودگاه بین المللی کیش برای پذیرش 6 میلیون مسافر در سال
تورهای کیش به جزایر هندورابی و فارور راه اندازی می شود
تغییرات آب و هوایی را برای تسهیل تردد کشتی های رصد می کنیم
آیا نصب اسکرابر می تواند جایگزین مناسبی باشد
حفظ سلامت محیط کشتی هزینه نیست سرمایه گذاری است
فورواردر با بروکر؟ مسئله این است
دستگاه دیپلماسی کشور باید برای حل مشکلات آموزش دریایی وارد عمل شود
دست بخش خصوصی برای توسعه زیرساخت ها باز شد
علاقه مندان برای دسترسی به مطالب شماره های جدید و آرشیو پیام دریا (نسخه pdf) با شماره 26100368-021 تماس حاصل نمایند.