۱۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۱

دیدار مدیران ارشد موسسه رده بندی DNV نروژ با مدیرعامل کشتیرانی

تعدادی از مدیران ارشد موسسه رده بندی DNV نروژ در دیداری صمیمی با رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران خواستار توسعه همکاری فی مابین در شرایط پسا تحریم شدند.
نویسنده: لیلا بیرانوند
کد خبر: ۵۵۴۹۷
دیدار مدیران ارشد موسسه رده بندی DNV نروژ با مدیرعامل کشتیرانیبه گزارش خبرنگار مانا در این دیدار محمد حسین داجمر همکاری با موسسات رده بندی بین المللی عضو آیاکس به عنوان یک راهبرد مهم در فعالیت های بین المللی کشتیرانی و اخذ بیمه های معتبر جهت اجاره کشتی و همچنین اخذ تسهیلات مالی از منابع خارجی را مورد تاکید قرار داد.
وی همچنین با تاکید بر حفظ توانمندی داخلی ایجاد شده در شرایط تحریم های دول غربی ، بر لزوم بکارگیری روش های جدید همکاری با در نظر گرفتن موارد صدر الاشاره تاکید کرد.
در این دیدار آقای West Wood از مدیران ارشد موسسه رده بندی DNV نروژ نیز با تحسین عملکرد کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران در دوران هفت ساله تحریم که همراه با شرایط نامطلوب بازار بوده است ، خواستار توسعه همکاری فی مابین در شرایط پسا تحریم شد.
این جلسه با حضور معاون فنی بازرگانی کشتیرانی و مدیرعامل شرکت مدیریت کشتی کشتیرانی در محل کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار