۱۹ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۶

افزایش ورود کالا به نوشهر و فری‌دون کنار

مدیر کل بنادر و دریانوردی مازندران گفت : میزان تخلیه و بارگیری کالا در بنادر نوشهر و فریدونکنار در سال گذشته بیش از یک میلیون تن بود.
نویسنده: مديريت پورتال
کد خبر: ۴۲۲۲۵
افزایش ورود کالا به نوشهر و فری‌دون کناربه گزارش مانا منوچهر تاتی‌نا افزود : ورود کالا به بنادر نوشهر و فریدونکنار از ابتدای سال جاری‌ تاکنون در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 90 درصد افزایش داشته است .

وی‌ گفت : در این مدت شمار کشتی های وارد شده به بنادر نوشهر و فریدونکنار 2 برابر شد.

تاتی‌نا با اشاره به جذب سرمایه گذار در بخش سیلوی غلات و انبار افزود:حمایت از سرمایه گذاران بخش خصوصی و تضمین بخشی از سرمایه آنان در مناطق ویژه و ارائه تسهیلات مورد نیاز برای تامین منابع از برنامه های اصولی سازمان بنادر و دریانوردی است .

مدیر کل بنادر و دریانوردی مازندران توسعه سفرهای دریایی را از دیگر برنامه های این اداره کل اعلام کرد و افزود : برای تامین شناورهای مسافری و ساخت زیر ساخت های مورد نیاز برای توسعه صنعت دریانوردی ، وام بدون بهره در اختیار متقاضیان بخش خصوصی قرار خواهد گرفت .

تاتینا با بیان اینکه حدود 40 صنعت به بخش سفرهای دریایی وابسته است ابراز امیدواری کرد : با حمایت های مسئولان استانی و شهرستانی شاهد توسعه گردشگری دریایی و رونق سرمایه گذاری و ایجاد اشتغال پایدار در این بخش باشیم .
ارسال نظرات
آخرین اخبار