۱۰ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۵

معاون دریایی سازمان بنادر از بنادر مسافری هرمزگان بازدید کرد

معاون امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی کشور در رأس هیأتی متشکل از مدیران این سازمان و اداره‌کل بنادر و دریانوردی هرمزگان به منظور بررسی نحوه خدمات‌رسانی به میهمانان نوروزی، از بنادر مسافری غرب این استان بازدید کرد.
نویسنده: مديريت پورتال
کد خبر: ۴۲۱۵۵
معاون دریایی سازمان بنادر از بنادر مسافری هرمزگان بازدید کردبه گزارش مانا از هرمزگان، سید علی استیری، معاون امور دریایی سازمان بنادر و سرپرست اداره‌کل بنادر و دریانوردی هرمزگان در ابتدای سفر یک روزه خود به بندر مسافری لنگه رفت و از نزدیک در جریان آخرین وضعیت اسکله‌ها، ترددهای دریایی و شناورها قرار گرفت.

در جریان این بازدید، مسافران دریایی مشکلات و سوالات خود را با مسئولین کشوری و استانی سازمان بنادر و دریانوردی در میان گذاشتند.

همچنین اسماعیل مکی‌زاده، مدیر اداره بنادرو دریانوردی لنگه نیز در حاشیه این بازدید گزارشی از آخرین اقدامات انجام شده برای تسهیل سفر میهمانان از بنادر لنگه، چارک و آفتاب به جزیره کیش ارائه کرد.

معاون امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی همچنین به محل پهلوگیری شناورهای حمل خودرو و مسافر در این بندر رفت و امکانات ایمنی این شناورها از نزدیک مورد ارزیابی قرار داد.

سفر به بندر چارک از دیگر برنامه‌های سرپرست اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان و هیات همراه بود که در این بازدید استیری از مسیرهای جایجایی خودرو و مسافر و لندینگ کرافت‌های این بندر بازدید و نکاتی برای رفع مشکلات احتمالی را به کارکنان این بندر گوشزد کرد.

معاون امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی کشور در بخش پایانی سفر یکروزه خود، به بندر خصوصی آفتاب رفته و از ترمینال مسافری و نحوه اسکان مسافران در این بندرگاه دیدن کرد.

به گزارش مانا، بیش از 95درصد ترددهای دریایی مسافری از بنادر استان هرمزگان انجام می‌شود.
ارسال نظرات
آخرین اخبار