۱۵ مهر ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۱
مدیرکل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان مطرح کرد:

تکذیب تخلیه بنادر تجاری هرمزگان/ تدابیر پدافندی را در نظر داریم

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان گفت: بنادر استان به هیچ وجه تخلیه نشده و روند فعالیت‌های بنادر به طور معمول در حال انجام است.
کد خبر: ۱۰۰۴۶۹

تکذیب تخلیه بنادر تجاری هرمزگان/ تدابیر پدافندی را در نظر داریم

 

به گزارش خبرنگار مانا از بندرعباس، حسین عباس‌نژاد در جمع خبرنگاران در این خصوص اظهار کرد: طی روز‌های اخیر تصویری مبنی بر خالی بودن اسکه‌های بنادر هرمزگان به ویژه بندر شهید رجایی ناشی از تهدیدات اخیر دشمن درباره هدف قرار دادن زیرساخت‌های کشور منتشر شده که اساساً کذب است.

وی در همین رابطه با تأکید بر اینکه چنین عکس و تصاویری قطعاً تکذیب می‌شود، افزود: امروز تکمیل ظرفیت اسکه‌های بندر شهید رجایی و سایر بنادر استان هرمزگان در دید همه قرار دارد.

این مقام مسئول تاکید کرد: نه تنها ظرفیت اسکله‌های بندر شهید رجایی تکمیل است و ظریب اشغال بسیار بالاست، بلکه در لنگرگاه هم چندین فروند کشتی و شناور در انتظار پهلوگیری هستند.

عباس‌نژاد عنوان کرد: این انتظار به دلیل پُر بودن اسکله‌ها پیش آمده و باید علمیات تخلیه و بارگیری برای یک کشتی انجام شود تا کشتی دیگر از لنگرگاه به اسکله منتقل شود.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان درباره انتشار این تصاویر دروغین و ارتباط دادن آن به تهدیدات دشمن برای هدف قرار دادن زیرساخت‌ها کشور ادامه داد: تدابیر پدافندی برای مواقع حساس را در نظر داریم، اما این تدابیر به مفهوم این نیست که در روال طبیعی بندر خلالی ایجاد شود.

وی با بیان اینکه بندر شهید رجایی طبق روال سابق، علمیات مرتبط را انجام می‌دهد و تدابیری هم اندیشیده شده که اگر مورد خاصی پیش آمد بتوانیم در لحظه با آن مقابله کنیم، گفت: در حال حاضر تخلیه محموله بزرگ گندم در جریان است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار