۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۰

تولید ۳ هزار تن ماهی پرورشی توسط اوقاف و امور خیریه استان بوشهر

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان بوشهر گفت: گفت: ظرفیت تولید ماهی پرورشی در سواحل استان بوشهر توسط اوقات امور خیریه به پنج هزار تن افزایش یافته و به‌زودی سه هزار محصول آن عرضه می‌شود.
کد خبر: ۱۰۰۲۷۷

تولید ۳ هزار تن ماهی پرورشی توسط اوقاف و امور خیریه استان بوشهر

 

به گزارش خبرنگار مانا از بوشهر، حجت‌الاسلام محمدرضا اسماعیل‌پور با گرامیداشت هفته وقف سرمایه‌گذاری در بخش اقتصادی در مشارکت با مردم و بخش خصوصی را از فعالیت‌های سازمان اوقاف و امور خیریه در استان بوشهر اعلام کرد و گفت: طرح اقتصاد دریا پایه بر اساس تأکیدات رهبر معظم انقلاب در اوقاف و امور خیریه استان بوشهر اجرایی شده است.

وی با بیان اینکه ظرفیت تولید ماهی در قفس سازمان اوقاف و امور خیریه در سواحل استان بوشهر افزایش یافته است، خاطرنشان کرد: در این عرصه در بخش سرمایه‌گذاری پرورش ماهی طرح‌های مهمی در سواحل استان بوشهر اجرایی شده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان بوشهر از نصب قفس‌های پرورش ماهی در سواحل خلیج‌فارس استان بوشهر به ظرفیت پنج هزار تن خبر داد و گفت: سه هزار تن محصول ماهی پرورشی به‌زودی برداشت و به بازار عرضه می‌شود.

اسماعیل‌پور بیان کرد: این تولیدات ضمن عرضه به بازار با قیمت تمام شده و بدون سود، بخشی هم صادر می‌شود.

وی با بیان اینکه سازمان اوقاف برای درآمدزایی در عرصه طرح‌های اقتصادی با استفاده از موقوفات مشارکت دارد گفت: در این طرح‌ها ضمن اینکه تولیدات آن در اختیار مردم قرار می‌گیرد در صادرات و ارزآوری هم نقش ویژه‌ای دارد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار