۰۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۲

فعالیت یک ائتلاف کشتیرانی کانتینری ۵ سال دیگر تمدید شد

ائتلاف Ocean Alliance که شامل خط کشتیرانی فرانسه، ایورگرین تایوان، کاسکو چین و OOCL هنگ کنگ است برای مدت ۵ سال دیگر تمدید شد.
کد خبر: ۹۸۴۶۶

فعالیت یک ائتلاف کشتیرانی کانتینری ۵ سال دیگر تمدید شد

 

به گزارش گروه بین‌الملل مانا به نقل از ترید ویندز، در پی تشکیل ائتلاف جدید تحت عنوان "جمینی" که قرار است بین مرسک و هاپاگ لوید انجام شود، ائتلاف Ocean Alliance برهمکاری هرچه بیشتر بین خطوط کشتیرانی که از ابتدا با هم همکاری دارند، تأکید کرد.  

از دید کارشناسان و تحلیلگران ممکن است تمدید  فعالیت این ائتلاف خط کشتیرانی MSC را به سمت خود بکشد، زیرا قرار است ائتلاف ۲M  از سال آینده میلادی لغو شود.

«رودولف ساعد» مدیر‌عامل گروه CMA CGM  فرانسه گفت: از سال ۲۰۱۷ میلادی این شرکت و شرکای آن OOCL، کاسکو و ایو‌رگرین ائتلاف Ocean Alliance را پایه گذاری کرده و در حال حاضر با توجه به اینکه قرار است اتحاد ۲M یکسال دیگر به اتحاد خود پایان دهد و اتحاد دیگری تحت عنوان "جمینی" با حضور خطوط کشتیرانی مرسک و آلمان تشکیل خواهد شد؛ به همین جهت ائتلاف Ocean Alliance تصمیم گرفت همکاری خود را پنج سال دیگر تمدید کند.  

وی گفت: تصمیم به تجدید همکاری برای پنج سال دیگر تعهد ما را در برآورده کردن نیاز مشتریان و ایجاد زنجیرۀ تأمین قابل اعتماد و امن نشان می‌دهد.  تصمیم داریم در پنج سال آینده به بخش‌های مختلف برای تکمیل زنجیرۀ تأمین و لجستیک وارد شویم به پیشگامی خود در صنعت کانتینری ادامه دهیم.

«تونی میسون»  مدیر بازاریابی مؤسسه دریوری نیز  در وبیناری که در مورد اتحاد‌های حمل‌و‌نقل کانتینری برگزار شد طی سخنانی گفت: پس از انحلال ائتلاف ۲M در سال آینده به نظر می‌رسد ائتلاف دیگری با جدیت و همکاری طولانی تحت نام "جمینی" به کار خود ادامه دهد.  

وی گفت: ائتلاف Ocean Alliance در حال حاضر با بزرگترین شبکه و بیشترین خدمات فعالیت می‌کند و تا تشکیل ائتلاف جدید تحت عنوان "جمینی" به نظر می‌رسد این ائتلاف روز به روز قوی‌تر از پیش به کار خود ادامه دهد.  

وی پیش‌بینی کرد: به نظر می‌رسد خط کشتیرانی MSC به مرور زمان به ائتلاف Ocean Alliance بپیوندد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار