۱۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۹

کشف ۴۳۰ میلیارد ریال کالای قاچاق توسط مرزبانان در سواحل بوشهر

فرمانده مرزبانی استان بوشهر از توقیف یک فروند شناور باری با کشف ۴۳۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در سواحل استان خبر داد.
کد خبر: ۹۷۹۷۹

کشف ۴۳۰ میلیارد ریال کالای قاچاق توسط مرزبانان در سواحل بوشهر

 

سرهنگ یدالله شرفی در گفتگویی با خبرنگار مانا در بوشهر با اشاره به رصد شبانه‌روزی شناور‌های تجاری، باری و صیادی در مرز دریایی خلیج‌فارس و نوار ساحلی استان بوشهر اظهار داشت: برخورد با تخلفات از جمله حمل محموله قاچاق کالا، سوخت و مواد مخدر در اولویت برنامه‌ها قرار دارد.

وی با اشاره به تأکید مقام معظم رهبری در امر مقابله و مبارزه قاطع و همه جانبه با پدیده شوم قاچاق کالا، گفت: مرزبانان موفق شدند در پی یک اقدام اطلاعاتی و عملیاتی به موقع یک فروند شناور حامل مقدار زیادی کالای قاچاق را شناسایی و توقیف کنند.

فرمانده مرزبانی استان بوشهر افزود: در بازدید از شناور توقیفی، تعداد بیش از سه هزار و ۱۷۸ عدد لوازم برقی خانگی، ۱۴۴ دستگاه یخچال فریزر، ۵۰ دستگاه کولر گازی، بیش از سه هزار لامپ، دو هزار و ۳۰۰ جفت کفش، ۸۰ دستگاه موتور کولر، یک هزار و ۱۰۰ عدد کپسول گاز، ۵۹ هزار دست پوشاک و بیش ۱۲۴ هزار عدد لوازم ریسندگی و بافندگی و دیگر تجهیزات قاچاق که فاقد مجوز قانونی بودند کشف شد.

سرهنگ شرفی ضمن اشاره به دستگیری دو نفر در این عملیات، ارزش ریالی کالای مکشوفه قاچاق را ۴۳۰ میلیارد ریال عنوان کرد.

وی تاکید کرد: مرزبانان این استان به‌صورت شبانه‌روزی با دقت و هوشیاری کامل تمام نوار مرز ساحلی را زیر نظر دارند و نسبت به هرگونه ورود و خروج کالای قاچاق حساس بوده و با افراد خاطی به طور قاطع برخورد می‌کنند.

برچسب ها: مرزبانی سواحل
ارسال نظرات
آخرین اخبار