هفته کار و کارگر کرامی باد

      
۲۸ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۳

اجرای پروژه‌های جدید توسعه حوضچه شناور و کشتی‌سازی در بندر آستراخان

کارخانجات کشتی‌سازی مستقر در آستراخان پروژه‌های جدیدی را به منظور ساخت حوضچه شناور، کشتی سازی و تعمیر کشتی اجرا می‌کنند.
کد خبر: ۹۷۸۶۷

اجرای پروژه‌های جدید توسعه حوضچه شناور و کشتی‌سازی در بندر آستراخان

به گزارش گروه بین‌الملل مانا به نقل از پورت نیوز؛ «ایگور اورلوف»، مدیر‌کل Severnaya Verf  در مراسمی که با حضور جمعی از مسئولان آستاراخان برگزار شد اعلام کرد: آغاز این پروژه در ۹۳ سالگی تأسیس کارخانه کشتی‌سازی آستراخان صورت می‌گیرد که قرارداد اجرای این پروژه توسط انجمن تولید کشتی‌سازی آستراخان و شرکت Severnaya Verf با همکاری United Shipbuilding Corporation (USC) امضا شد.

فرماندار آستراخان در این مراسم بر اهمیت استراتژیک کشتی‌سازی  در منطقه تأکید کرد و یاد‌آور شد: در اجرای این پروژه یک اسکله شناور به افتخار «ولادیمیر املیانوف» جانباز میهنی  جنگ دوم جهانی احداث خواهد شد.

«ایگور اورلوف» در این زمینه گفت: احداث یارد‌های کشتی‌سازی شناور این شرکت را قادر خواهد ساخت تا کشتی‌های منحصر بفرد جدیدی بسازد.

اجرای پروژه‌های جدید توسعه حوضچه شناور و کشتی‌سازی در بندر آستراخان

وی گفت: این پروژه برای اولین بار در تاریخ  تأسیس کارخانه  صورت می‌گیرد تا با پایان یافتن پروژه‌ها کارخانه به مرحله‌ای برسد که پروژه‌های نوساز را مدیریت کند.

به گفته وی درای داک فولادی برای شناور کردن انواع کشتی‌ها تا ۲۵۰۰۰ تُن احداث خواهد شد که تمامی تجهیزات مربوط به کشتی در همین حوضچه شناور انجام خواهد شد.

وی در ادامه گفت: ساخت و ساز اسکله و مراکز تعمیراتی در دو مرکز تولید کشتی سازی آستراخان و Kransiye Barrikady انجام خواهد شد که تحت نظر کارخانه کشتی‌سازی سنت پطرزبورگ قرار دارند.

وی در پایان گفت: این مراکز پس از اجرای پروژه‌ها به مرحله‌ای خواهند رسید که تأسیسات توسعه نفت و گاز دریایی را نیز انجام دهند، زیرا امکانات تولید و تجربه گسترده‌ای در این گروه وجود دارد تا انواع قرارداد‌های جدید را به صورت کلیدِ در دست به مرحله اجرا درآورد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار