روز جهانی کار و کارگر گرامی باد

      
۲۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۳
جلیل اسلامی:

تلاش‌های گروه کشتیرانی مجاهدت خاموش است

عضو هیئت عامل و معاون امور بندری و اقتصادی سازمان بنادر و دریانوردی گفت: گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران به عنوان یک شرکت ملی در دوران جنگ،   تحریم و سختی‌هایی که کشور با آن مواجه بوده است تلاش‌ها و مجاهدت‌های خاموش بسیاری صورت داده است.
کد خبر: ۹۷۸۶۴

تلاش‌های گروه کشتیرانی مجاهدت خاموش است

 به گزارش خبرنگار مانا؛ جلیل اسلامی در بازدید از غرفه گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران در هفتمین نمایشگاه حمل‌و‌نقل، لجستیک و صنایع وابسته تصریح کرد: گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران به عنوان یک شرکت ملی در دوران جنگ، تحریم و سختی‌هایی که کشور با آن مواجه بوده است تلاش‌ها و مجاهدت‌های خاموش بسیاری صورت داده است و شریان‌های اقتصادی کشور به واسطه همین مجاهدت‌ها همواره در جریان بوده است.

وی خاطر‌نشان کرد: سازمان بنادر و دریانوردی همواره قدردان زحمات دریانوردان کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران و شرکت ملی نفتکش ایران است.

اسلامی افزود: سازمان بنادر و دریانوردی سازمان حاکمیت دریایی است و تلاش می‌کند در جایگاه حاکمیت دریایی تمام ظرفیت‌هایی را که امکان دارد در حوزه‌های لجستیک، حمل‌و‌نقل دریایی، ناوگان، تعمیرات و... فراهم کند.

وی ادامه داد: خوشبختانه از سالیان گذشته نیز گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران، لجستیک را به عنوان یک حرکت محوری ایجاد کرده و شرکت‌های مختلفی در خدمات دریایی، بندری و پایانه داری تاسیس کرده است اکنون نیز حداقل در سه بندر عمده کشور فعالیت‌های اصلی از سوی گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران انجام می‌شود.

معاون امور بندری سازمان بنادر و دریانوردی گفت: همکاری سازمان بنادر و دریانوردی با گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران در زمینه سوخت، دیپلماسی مربوط به روابط بین‌الملل حوزه صنعت کشتیرانی بسیار فعال است.

وی تأکید کرد: همواره گروه کشتیرانی را به عنوان بخشی که باید از آن حمایت شود و به عنوان مجموعه بزرگی که نقشی ملی ایفا می‌کند در کنار خود داریم و امیدوارم با کاهش محدودیت‌های تحریمی گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران بتواند در نقش و ظرفیت خود در سطح ملی و بین المللی نقش آفرینی کند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار