۲۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۰

توقیف شناور حامل سیگار الکترونیک در بندر دلوار

فرمانده مرزبانی استان بوشهر از توقیف یک فروند شناور با محموله انواع سیگار الکترونیکی و متعلقات آن در بندر دلوار این استان خبر داد.
کد خبر: ۹۷۸۲۴

 

توقیف شناور حامل سیگار الکترونیک در بندر دلوار

به گزارش خبرنگار مانا از بوشهر سرهنگ ستاد یدالله شرفی با اشاره به اینکه کالا‌های وارداتی فاقد اسناد معتبر قانونی مورد پیگیرد قانونی قرار می‌گیرد اظهار داشت: در راستای طرح کنترل نوار مرزی و جلوگیری از ورود و خروج هرگونه کالای قاچاق و برخورد با فعالیت‌های مجرمانه ناامن کنندگان اقتصادی مرزبانان با اشراف اطلاعاتی و اقدامات عملیاتی و همکاری گمرک، یک فروند شناور را حامل انواع سیگار الکترونیک به همراه لوازم و متعلقات آن شناسایی و توقیف کردند.

وی افزود: در بررسی دقیق از شناور توقیفی، ۳۶۰ عدد انواع سیگار الکترونیکی، ۳۵۰ عدد مایع طعم‌دهنده سیگار الکترونیکی، ۲۸۵ عدد کویل وکاتریج سیگار، ۱۷۰ عدد فیلتر سیگار و تعدادی باطری سیگار به همراه ۵۵ عدد اسپیکر، ۴۲ عدد هندزفری و ۲۳ عدد ساعت هوشمند کشف شد.

فرمانده مرزبانی استان بوشهر در پایان با اشاره به دستگیری یک نفر متهم، ارزش محموله قاچاق یاد شده را ۱۰.۷ میلیارد ریال اعلام و تاأکید کرد: مبارزه بی‌امان با ورود و خروج قاچاق و دیگر اقلام غیرمجاز به‌عنوان یکی از اولویت‌ها برنامه‌ها و اهداف، در دستور کار این فرماندهی قرار گرفته و با اشراف اطلاعاتی و عملیاتی بر نقاط مرزی، عرصه بر قاچاقچیان و مجرمین و افراد سودجو تنگ‌تر می‌شود.  

ارسال نظرات
آخرین اخبار