۰۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۷

ترخیص ۷۴ هزار تن کالای اساسی از گمرکات استان بوشهر

مدیرکل گمرک و ناظر گمرکات استان بوشهر از ترخیص ۷۴ هزار تن کالای اساسی به ارزش ۱۲۳ میلیون دلار از گمرکات استان در سال جاری تاکنون خبر داد.
کد خبر: ۹۷۶۶۸

ترخیص ۷۴ هزار تن کالای اساسی از گمرکات استان بوشهر

به گزارش خبرنگار مانا از بوشهر، علی سلیمانی با اشاره به اینکه هیچ کالای وارداتی رسوبی در گمرکات استان بوشهر وجود ندارد اظهار داشت: کالا‌های وارداتی در اسرع وقت با تسریع در ارائه خدمات به بازرگانان ترخیص می‌شود.

وی با بیان اینکه در ۷ ماه امسال افزون بر ۷۴ هزار تن کالای اساسی از گمرکات استان بوشهر ترخیص شده است گفت: این کالا‌های اساسی به ارزش ۱۲۳ میلیون دلار از نظر وزن ۱۸ و ارزش ۹ درصد کل کالا‌های وارداتی استان را به خود اختصاص داده است.

مدیرکل گمرک بوشهر چای خشک، لاستیک، انواع دانه‌های روغنی، تجهیزات خط تولید محصولات اساسی، گندم، برنج، ذرت، روغن خوراکی مایع و جامد را عمده کالای اساسی وارد شده به گمرکات استان بوشهر دانست.

سلیمانی اضافه کرد: این کالا‌ها از کشور‌های چین، امارات متحده عربی، هند، فدراسیون روسیه، سریلانکا، ژاپن و ترکیه وارد شده است که در کوتاه‌ترین زمان و با انجام تشریفات گمرکی و حتی به‌صورت حمل یکسره ترخیص شده است.

ناظر گمرکات استان بوشهر با بیان اینکه هم اکنون هیچ کالای اساسی رسوبی در گمرکات استان وجود ندارد عنوان کرد: همه کالا‌های وارد شده به گمرکات استان بر‌اساس نیازسنجی مردم و استفاده همه مردم کشور است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار