۰۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۹

افتتاح پروژه‌های مهم بندری استان بوشهر در دهه فجر امسال

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر با بیان اینکه روند اجرای طرح‌های بندری تسریع یافته است گفت: در دهه فجر امسال رکورد پروژه‌های افتتاحی و عملیاتی بنادر استان از لحاظ تعداد و اعتبار شکسته می‌شود.
کد خبر: ۹۷۶۳۵
افتتاح پروژه‌های مهم بندری استان بوشهر در دهه فجر امسال
 
 محمدشکیبی نسب ضمن گرامیداشت هفته بسیج با اشاره به توسعه زیرساخت‌های بندری اظهار داشت: با چشم‌انداز ترسیم شده، توسعه زیرساخت‌های ۱۱ بندر تجاری استان تدوین و عملیاتی شده است تا شرایط برای رونق بیش از پیش این بنادر با رویکرد بهبود کسب و کار و افزایش فرصت‌های شغلی فراهم شود.
وی اضافه کرد: با ابلاغ سیاست‌های کلی سند توسعه دریامحور از سوی رهبر معظم انقلاب، با تعامل و همدلی بیشتر میان دستگاه‌های متولی، نگاه به بنادر نیز متحول خواهد شد و این رویکرد نویدبخش بهبود بیش از پیش وضعیت زیرساختی در بنادر استان بوشهر است.
مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر اضافه کرد: هم اکنون نیز پروژه‌های متعددی در بنادر استان بوشهر در دست اجرا است که پیش‌بینی می‌شود در دهه فجر امسال رکورد پروژه‌های افتتاحی و عملیاتی بنادر استان از لحاظ تعداد و اعتبار شکسته شود.
شکیبی نسب افزود: از جمله پروژه‌های شاخص و در حال انجام در بنادر استان بوشهر می‌توان به جاده دسترسی و فاز نخست تأسیسات زیربنایی مجتمع بندری نگین، سالن پایانه مسافربری دریایی بوشهر، طرح توسعه جامع بندر گناوه، لایروبی بندر ریگ، پایانه صادرات مواد معدنی، احداث ۴ پست اسکله رمپ در بندر دیر و پروژه توسعه موج شکن بندر کنگان اشاره کرد.
وی اظهار کرد: در دهه فجر همچنین عملیات اجرایی چند پروژه جدید در بنادر استان بوشهر عملیاتی خواهد شد که جزئیات آن‌ها پس از اتمام فرایند مناقصه اطلاع رسانی می‌شود.
مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر عنوان کرد: بزودی خبر‌های خوبی در حوزه سرمایه‌گذاری بنادر استان به ویژه مجتمع بندری نگین اطلاع‌رسانی می‌شود.
ارسال نظرات
آخرین اخبار