۱۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۲
مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی خبر داد:

اختصاص ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار به لایروبی حوضچه بندر لاور

مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی از اختصاص ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار به پروژه لایروبی حوضچه بندر لاور ساحلی شهرستان تنگستان استان بوشهر خبر داد.
کد خبر: ۹۵۲۵۲

اختصاص ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار به لایروبی حوضچه بندر لاور

به گزارش خبرنگار مانا از بوشهر،  علی اکبر صفایی در بازدید از بندر لاور ساحلی در بوشهر به همراه غلامحسین کرمی نماینده دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی و شماری از دریانوردان، اظهار داشت: رویکرد سازمان بنادر، ارتقاء وضعیت معیشت و رفاه ساحل‌نشینان است، که پروژه لایروبی حوضچه بندر لاور ساحلی نیز در همین راستا صورت می‌گیرد.

معاون وزیر راه و شهرسازی که همزمان با سفر رئیس جمهور، از بنادر استان بوشهر بازدید و نیاز‌های توسعه‌ای آن‌ها را مورد بررسی قرار داد اعلام کرد: ساماندهی شناور‌های آماده فعالیت در بندر لاور ساحلی از دیگر مطالبات ساحل‌نشینان است که با جدیت پیگیری خواهد شد.

مدیرعامل سازمان بنادر ادامه داد: در شرایط اقتصادی موجود باید شرایطی فراهم شود تا کسب و کار  ساحل نشینان در بنادر کوچک رونقی بیش از پیش پیدا کند.

بنا بر این گزارش، مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر نیز در جریان این بازدید گفت: در جنوب کشور دو هزار و ۵۰۰ لنج تجاری وجود دارد که از این شمار یک هزار و ۸۵۰ لنج آن در استان بوشهر فعالیت دارد.

محمد شکیبی نسب بیان کرد: در بندر لاور ساحلی تنگستان نیز ۲۰ لنج ساخته شده و آماده ساماندهی است که پیگیری‌های خوبی در این زمینه صورت گرفته است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار