۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۹

بزرگترین محموله قیر صادراتی در بندر امام بارگیری شد

بزرگترین محموله قیر صادراتی در بندر امام بارگیری شد
مدیرکل بنادر و دریانوردی خوزستان از بارگیری بزرگترین محموله قیر صادراتی به وزن ۴۴ هزار تن در بندر امام برای نخستین بار در بنادر کشور خبر داد.
کد خبر: ۸۹۸۴۸
به گزارش مانا، عادل دریس مدیرکل بنادر و دریانوردی خوزستان و مدیر منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی (ره)، گفت: بزرگ‌ترین محموله قیر صادراتی کشور به میزان ۴۴ هزار تن اردیبشهت ماه امسال با هدف ارسال به بازار‌های جهانی در منطقه ویژه اقتصادی بندر امام بارگیری شد.
وی افزود: این محموله به وزن ۴۴ هزار تن با استفاده از امکانات و تجهیزات پیشرفته در پایانه‌های اختصاصی تخلیه و بارگیری فرآورده‌های نفتی این مجتمع بزرگ بندری بارگیری شده است.
دریس اظهار داشت: برنامه‌ریزی دقیق و اعمال نظارت لازم از سوی نیرو‌های عملیاتی مجرب در حوزه‌های بندری و دریایی و هماهنگی مطلوب با صاحب کالا موجب شده که عملیات پهلودهی این کشتی و بارگیری این محموله بزرگ قیر در شرایط و سرعت مطلوبی انجام شده و رکورد عملیاتی قابل قبولی در زمینه بارگیری این نوع محمولات به ثبت برسد.
به دنبال برخورداری مجتمع بندری امام خمینی (ره) از زیرساخت، امکانات و تجهیزات مناسب برای بارگیری و تخلیه انواع فرآورده‌های نفتی، بازرگانان و صاحبان کالای مختلفی از این امکانات این بندر به عنوان مبدأ حمل دریایی کالا‌های خود بهره می‌برند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار