۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۷

ارتقای کیفی کلوپ‌های دریایی کیش

معاون گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش از ارتقای کیفی کلوپ‌های دریایی جزیره کیش خبر داد و گفت: با توجه به ملاحظات زیست محیطی، سیاستی برای افزایش تعداد کلوپ‌های تفریحی وجود ندارد چرا که  افزایش بی رویه کلوپ‌های تفریحی در نوار ساحلی جزیره، منجر به آسیب‌های زیست محیطی به سواحل مرجانی کیش خواهد شد.
کد خبر: ۸۹۶۷۶

ارتقای کیفی کلوپ های دریایی کیش

خسرو نشان در گفتگو با خبرنگار مانا اظهار داشت: جزیره کیش هم اکنون به یکی از مهمترین مقاصد گردشگری کشور به ویژه در زمینه توریسم دریایی تبدیل شده است.

معاون گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش، تصریح کرد: در حال حاضر خدمات توریسم دریایی در حد استانداردهای روز دنیا به گردشگران ورودی به جزیره ارائه می شود.

به گفته وی، مهمترین تفریحات دریایی جزیره کیش شامل جت اسکی، پاراسیلینگ، اسکی روی آب، سواری قایق های تندرو ، شاتل دریایی، غواصی ، گشت دریایی و ... است.

وی با اشاره به اینکه این خدمات در کلوپ‌های دریایی دارای مجوز از سوی سازمان منطقه آزاد کیش در اختیار گردشگران قرار می گیرد، اذعان داشت: هم اکنون 24 کلوپ تفریحات دریایی در جزیره کیش به گردشگران خدمات رسانی می کنند.

این مقام مسئول در سازمان منطقه آزاد کیش با اشاره به اینکه ارتقای کیفی کلوپ های تفریحی در دستور کار سازمان منطقه آزاد کیش قرار دارد، یادآور شد: با توجه به ملاحظات زیست محیطی، سیاستی برای افزایش تعداد کلوپ های تفریحی وجود ندارد.

به گفته وی، هم اکنون 24 کلوپ تفریحی فعال در جزیره، پاسخگوی نیاز گردشگران ورودی به جزیره است و نیازی به افزایش کمی این کلوپ ها وجود ندارد.

معاون گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش، عنوان کرد: افزایش بی رویه کلوپ های تفریحی در نوار ساحلی جزیره، منجر به آسیب های زیست محیطی به سواحل مرجانی کیش خواهد شد.

نشان با تاکید بر اینکه دریا و سواحل مرجانی، مهمترین عامل جذب گردشگران به جزیره کیش است، لذا حفاظت از محیط زیست سواحل جزیره از اهمیت بسیار زیادی برای سازمان منطقه آزاد کیش برخوردار است و همواره در این راستا اقدامات موثری صورت می گیرد.

وی خاطرنشان ساخت: با ارتقای کیفی کلوپ های دریایی با همکاری سرمایه گذاران بخش خصوصی فعال در این کلوپ ها، امکان افزایش بیش از پیش رضایت گردشگران از خدمات این کلوپ‌ها فراهم خواهد شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار