۱۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۸

کشتیرانی جایگاه ویژه‌ای در حمل کالا‌های اساسی به کشور دارد

استاندار سیستان و بلوچستان در دیدار با مدیرعامل کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران ضمن تقدیر از فعالیت‌ها و تلاش‌های این مجموعه در حمل کالای اساسی به کشور توسعه فعالیت‌ها و حضور بیشتر ناوگان ملی در بندر چابهار را خواستار شد.
کد خبر: ۸۸۴۷۶

 

کشتیرانی جایگاه ویژه‌ای در حمل کالا‌های اساسی به کشور دارد

به گزارش مانا، احمد علی موهبتی استاندار سیستان و بلوچستان عصر روز سه‌شنبه 18 آذرماه در دیدار با مدیرعامل کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اینکه بندر راهبردی چابهار فاصله نزدیکی به کشورهای حاشیه اقیانوس هند دارد و به آب‌های آزاد متصل است به ضرورت توسعه فعالیت‌ها و حضور بیشتر ناوگان ملی در این بندر تأکید کرد.
وی در ادامه با اشاره به اینکه با وجود تحریم‌های شدید، حمل کالاهای اساسی به کشور توسط کشتیرانی متوقف نشده است، از کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران تقدیر و تشکر کرد.
موهبتی با تأکید بر ارائه تسهیلات بیشتر به کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران، توسعه فعالیت‌ها در بندر چابهار، تعامل ترانزیت دریایی در این بندر و بنادر هندی و ضرورت استمرار خطوط منظم کشتیرانی در این بندر را خواستار شد.
استاندار سیستان و بلوچستان ضمن قدردانی از مدیرعامل کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران از توجه ویژه و نقش این شرکت در ایجاد فضای آموزشی و توسعه فعالیت‌های آموزشی در مدارس با کیفیت کشتیرانی در چابهار در جهت ایفای نقش مسئولیت اجتماعی تقدیر و تشکر کرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار