۱۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۴
سرپرست مدیریت پالایشگاه دوم مجتمع گاز پارس جنوبی:

۳ پروژه مهم در پالایشگاه دوم مجتمع گاز پارس جنوبی افتتاح شد

سرپرست مدیریت پالایشگاه دوم مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: با تلاش و تکیه بر توان داخلی، سه پروژه مهم در کوتاه‌ترین بازه زمانی ممکن در پالایشگاه دوم مجتمع عظیم گازی پارس جنوبی افتتاح و با موفقیت مورد بهره برداری قرار گرفت.
کد خبر: ۸۸۴۳۴
۳ پروژه مهم در پالایشگاه دوم مجتمع گاز پارس جنوبی افتتاح شد
 
به گزارش خبرنگار مانا از بوشهر، حسین باغبان با اشاره به افتتاح سه پروژه مهم در پالایشگاه دوم مجتمع گازی پارس جنوبی در عسلویه اظهار داشت: همزمان سه پروژه شامل احداث ساختمان مرکز مانیتورینگ حراست، سیستم سیگما و ارتقای عملکرد سیستم PDCS ایستگاه برق با تلاش تمامی کارکنان و متخصصان در واحد مهندسی و خدمات فنی پالایشگاه دوم، افتتاح و بهره برداری شد.

وی گفت: پروژه‌های مذکور علاوه بر تحقق اهداف استراتژیک و ارتقای تاب‌ آوری بخشی از زیر‌ساخت‌های حیاتی پالایشگاه، افزایش ضریب امنیت تولید پایدار را به همراه داشته و در مجموع با بهره‌مندی از توانمندی داخلی و فعالیت افزون‌ بر هفت هزار و ۲۰۰ نفر ساعت کار بدون حادثه از مرحله طراحی، اجرا و ساخت، به بهره برداری رسیده است.

سرپرست مدیریت پالایشگاه دوم مجتمع گاز پارس جنوبی با تاکید بر نقش مهم پدافند غیرعامل در جلوگیری از مشکلات و حوادث تصریح کرد: مسأله ﭘﺪﺍﻓﻨﺪ ﻏﯿرﻋﺎﻣﻞ مسأله بسیار مهمی است و هر روز که می‌گذرد بر اهمیت پدافند غیرعامل افزوده می‌شود.

باغبان در ادامه خاطرنشان کرد: اقدامات مطلوبی در زمینه آموزش، فرهنگ سازی، پیاده سازی الزامات و اهداف پدافند غیرعامل با رویکرد پروژه محور در سطح پالایشگاه دوم مجتمع گاز پارس جنوبی محقق و با تکیه بر توان داخلی در حال انجام است.

به گفته‌ باغبان؛ پالاشگاه دوم مجتمع اکنون با تمام توان در جهت تولید گاز مورد نیاز کشور در فصول سرد سال و شکوفایی اقتصاد کشور گام بر می‌دارد.

وی در پایان ضمن قدردانی از تلاش‌ها و فعالیت‌های کلیه همکاران شاغل در پالایشگاه تاکید کرد: امید است با توکل به خداوند متعال و تلاش مضاعف در انجام وظایف محوله و تحقق اهداف استراتژیک سازمانی بتوانیم اقدامات مؤثری برای رشد و رونق اقتصادی انجام دهیم.
ارسال نظرات
آخرین اخبار