۳۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۵

کرونا سفر‌های غول کشتیرانی کروز آمریکا را تعطیل کرد

غول صنعت کشتیرانی کروز آمریکا Carnival Cruise Line اعلام کرد سفر‌های دریایی را به منظور مقابله با شیوع هرچه بیشتر کرونا تا ۳۱ ژانویه ۲۰۲۱ لغو کرد.
کد خبر: ۸۸۲۹۱

کرونا سفر‌های غول کشتیرانی کروز آمریکا را تعطیل کرد

به گزارش گروه بین‌الملل مانا، بر اساس اطلاعیه‌ای که از سوی این  شرکت صادر شده است با توجه به همه‌گیری کرونا که باعث شد سفر این کشتی  کروز که به تازگی نسبت به جذب مسافر و اعزام به سفر‌های دریایی اقدام کرده بود، به حالت به تعلیق دربیاید  به همین جهت این شرکت برنامه سفر‌های دریایی خود را  به منظور رفاه هرچه بیشار خدمه و مسافران لغو کرد.

یکی از مسئولان این شرکت در این زمینه گفت: لغو سفر‌های دریایی به خاطر برنامه‌ریزی و اطمینان از عدم بروز کووید ۱۹ در داخل کشتی‌ها صورت می‌گیرد که این برنامه‌ریزی نیاز به زمان دارد.

همچنین سعی می‌شود در برنامه‌های جدید اهمال کاری شبیه آنچه اخیراً در باربادوس اتفاق افتاد و تست مثبت یک نفر سبب لغو مسافرت شده و خسارت زیادی هم به بار آورد، تکرار نشود.

وی افزود: در برنامۀ آینده با تشدید اقدامات بهداشتی چنان عمل خواهد شد که هیچ اثری از ابتلا به کرونا در کشتی کروز مشاهده نشود.

 به گفتۀ وی برنامۀ تعمیر، نگهداری، ضدعفونی کامل و تجهیز تمام کابین‌ها با رعایت پروتکل‌های شدید بهداشتی کامل کشتی‌ها تا زمان تعیین شده در دست اقدام است.

وی  با اشاره به اینکه  تصمیم تعطیلی سفر‌ها  در راستای الزامات قانونی مرکز کنترل و پیشگیری بیماری‌های آمریکا (CDC)  صورت گرفته است، اظهار امیدواری کرد با رعایت پروتکل‌های کاملاً بهداشتی به زودی بتوانند نسبت به برگزاری تور‌های دریایی اقدام کنند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار