۰۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۰
معاون عملیات نیروی دریایی راهبردی ارتش:

نیروی دریایی ارتش تکیه گاه مستحکمی در کنار دریانوردان ایرانی است

معاون عملیات نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی گفت: کشوری که مشرف به اقیانوس است باید تفکر اقیانوسی داشته باشد.
کد خبر: ۸۶۹۴۳

نیروی دریایی ارتش تکیه گاه مستحکمی در کنار دریانوردان ایرانی است

به گزارش مانا، معاون عملیات نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی در روز جهانی دریانورد با بیان اینکه ارتش با صلابت و اقتدار در عرصه دریا حضور دارد، گفت: ناوگروه‌های عملیاتی ما در آبهای آزاد اقصی نقاط دنیا هستند تا به دریانوردان اطمینان بخشی دهند.

 وی با اشاره به شعار امسال سازمان جهانی دریانوردی درباره دریانوردان با محوریت «دریانوردان عناصر کلیدی صنعت حمل و نقل دریایی» اظهار داشت: کشوری که مشرف به اقیانوس است باید تفکر اقیانوسی داشته باشد. دریا پیوند دهنده دولت‌ها است و بهترین نمونه آن همین اعزام نفتکش‌های ایرانی به کشور ونزوئلا است.

وی ادامه داد: دریانوردی و همه این موارد با حضور دریانوردان معنا می‌یابد، اگر دریانوردی نباشد تا این مصادیق را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به ظهور برساند، دیگر محلی از اعراب ندارد.

معاون عملیات نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی اظهار داشت: سختی‌هایی که قدم در دریا و توصیف شرایط سخت برای کسانی که دریا را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ندیده‌اند، قابل لمس نیست.

وی ادامه داد: نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی به عنوان تکیه گاه مطمئن و مستحکم همیشه در کنار دریانوردان در حوزه‌های مختلف نفتکش، کشتیرانی، شیلات و...است.

معاون عملیات نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی اظهار داشت: نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی با صلابت و اقتدار در عرصه دریاها حضور دارد.

بر اساس این گزارش، مراسم روز جهانی دریانورد امروز با حضور مدیر عامل سازمان بنادر و دریانوردی، معاون عملیات نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی، معاون عملیات شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران و تعدادی از کارشناسان و مدیران سازمان بنادر و دریانوردی برگزار شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار