۳۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۴

نجات دو صیاد در آب‌های عسلویه

معاون دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر با اشاره به غرق شدن قایق صیادی در خلیج فارس گفت: سرنشینان قایق صیادی که شناور آن‌ها بر اثر امواج دریا واژگون شده بود توسط ناجی ۸ مرکز امداد و نجات بندر عسلویه نجات یافتند.
کد خبر: ۸۶۹۰۴
نجات دو صیاد در آب‌های عسلویه
 
محمد قاسمی در گفتگو با خبرنگار مانا در بوشهر، با بیان اینکه بعدازظهر روز گذشته تانکر AURORA از غرق شدن قایق صیادی در آب‌های خلیج فارس به مرکز هماهنگی جستجو و نجات اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر اعلام کرد اظهار داشت: بر این اساس از واژگون شدن یک قایق صیادی در چهار مایلی بندر سیراف خبررسانی شد.

وی از اعزام شناور ناجی ۸ به موقعیت یاد شده خبر داد و بیان کرد با هماهنگی لازم انجام شد ناجی ۸ از بندر عسلویه به موقعیت شناور غرقی اعزام شد و  امدادگران هر دو سرنشین قایق غرق شده را نجات دادند و به سمت عسلویه بازگشتند.

معاون دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر افزود: صیادان نجات یافته سالم تحویل اسکله عسلویه شد.

قاسمی با بیان اینکه فعالیت مرکز جستجو و نجات دریایی بنادر و دریانوردی استان بوشهرشبانه‌روز است تصریح کرد: نیرو‌های تخصصی به همراه  تجهیزات امدادی در تمام شبانه‌روز آماده خدمات رسانی به حادثه دیدگان در خلیج فارس هستند.

وی با بیان اینکه شش پایگاه جستجو و نجات دریایی در نقاط ساحلی استان بوشهر آماده خدمات رسانی است گفت: در این مراکز امدادی، شش شناور ناجی با تجهیزات مدرن و پیشرفته به همراه نیروی انسانی تخصصی به سرنشینان و خدمه شناور‌های حادثه دیده در خلیج فارس خدمات‌رسانی می‌کنند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار