۲۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۶

موافقت پاناما با جابه‌جایی ۳۷۱۲ خدمه و مسافر مستقر در آب‌های ساحلی

دولت پاناما در راستای اجرای پروتکل‌های بهداشتی با تغییر و اعزام ۳۷۱۲ خدمه و مسافر از ملیّت‌های مختلف که در آب‌های ملی این کشور مستقر هستند، موافقت کرد.
کد خبر: ۸۶۸۲۹
موافقت پاناما با جابه‌جایی ۳۷۱۲ خدمه و مسافر مستقر در آب‌های ساحلی
 
به گزارش گروه بین‌الملل مانا، سازمان دریانوردی پاناما (PMA) اعلام کرد: برای دستیابی به اهداف سازمان IMO و WHO تغییر خدمه در آب‌های ساحلی این کشور ادامه خواهد یافت که در این ارتباط با چاپ کتابچه‌های راهنما و همچنین ایجاد وب‌سایت‌های مختلف از طریق پست الکترونیک فرم‌های استاندارد به تمامی خطوط حمل‌و‌نقلی جهت تغییر خدمه  ارسال می‌شود.

یکی از مسئولان این بندر در این ارتباط گفت: دریانوردان برای پاناما نیروی انسانی اساسی و با ارزش محسوب می‌شود که سهم آن‌ها در حل بحران کرونا و حفظ زنجیرۀ تأمین بسیار مؤثر بوده است.

آنان سلامت جسمی و روانی خود را به خطر انداختند تا خدمات حمل‌و‌نقلی با کندی مواجه نشود، به همین جهت جا دارد که کشور‌های صاحب بندر و حمل‌و‌نقل دریایی نیز نسبت به تقویت زندگی آنان تلاش‌های خود را به نمایش بگذارند.

وی در پایان گفت: در حال حاضر تغییرات خدمه بین پاناما و کشور‌های بیگانه به راحتی صورت می‌گیرد و دریانوردان با هواپیما‌های چارتر به کشور‌های خود باز خواهند گشت.
ارسال نظرات
آخرین اخبار