۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۸

بازرسی و ممیزی کشتی‌ها از طریق تلفن همراه

شرکت نرم افزاری BASS نروژ نرم افزار جدید بارزسی و ممیزی کشتی ها را در شرایط کرونایی از طریق تلفن همراه راه‌انداری کرد.
کد خبر: ۸۶۶۷۴

بازرسی و ممیزی کشتی‌ها از طریق تلفن همراه

به گزارش گروه بین‌الملل مانا، این برنامه به کارکنان مستقر در کشتی و ساحل امکان ممیزی و بازرسی کشتی‌ها را از طریق تلفن همراه فراهم می‌کند تا اطلاعات دریافتی  را به سایت دیجیتالی منتقل کنند.

در این سیستم تمامی گزارش‌ها‌ی ایمنی، بهبود و راهنمای حسابرسی یکپارچه پیش‌بینی شده و در اسرع وقت می توان نسبت به انجام کار اقدام کرد.

"Per Steinar Upsaker" مدیر‌عامل شرکت BASS در این زمینه می گوید: امروزه تلفن همراه تمامی کارهای روزمره را دچار تغییر و تحول کرده و در واقع کارکرد آن با سایر دستگاه‌های دیجیتالی فرق چندانی ندارد و می‌توان همۀ کار‌ها را از طریق نرم‌افزارهایی که در تلفن همراه نصب می‌شود و قابل مقایسه با سایت‌های اینترنتی و دیجیتالی است انجام داد، چرا‌که اطلاعات به روز‌رسانی شده است و می توان با دسترسی به آنها نسبت به همسان‌سازی اقدام کرد.

وی افزود: در این سیستم کاغذ نقش چندانی ندارد و انتقال اطلاعات به سیستم مدیریت ایمنی و بازرسی زمان‌بر نیست و فرصت از دست رفته‌ای وجود ندارد.

به گفته وی این شیوه به منظور مقابله با انتقال ویروس کرونا ابداع شده و در زمان و  نیروی انسانی صرفه‌جویی به عمل می‌آید. قصد ما از تولید این برنامه آن است که به کاربران این امکان را بدهیم که بتوانند حتی هنگام حرکت کشتی نسبت به ثبت صوت و تصویر از عملکرد کشتی اقدام کرده و آن را به ساحل منتقل کنند. از سوی دیگر کاربرانی که در ساحل مستقر هستند آخرین اطلاعات را با کاربران کشتی مبادله می کنند.

وی در پایان گفت: اعتقاد دارم این برنامه ابزاری عالی برای مدیران کشتی است که همیشه برای بازرسی‌های غیر مترقبه کاربرد دارد  و همۀ فعالیت‌ها به صورت آنلاین  از طریق تلفن همراه صورت می گیرد و نیاز به تجهیزات و برنامۀ دیگری ندارد.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار