۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۲

تسهیلات جدید سنگاپور برای حمایت از صنعت دریانوردی در دوران کرونا

اداره دریایی و بندری سنگاپور (MPA) یک بسته ۲۷ میلیون دلاری را به منظور پشتیبانی مالی از شرکت‌ها و صاحبان خطوط کشتیرانی، اشتغال دریانوردان و هزینه‌های بندری در نظر گرفته است.
کد خبر: ۸۶۵۶۶
تسهیلات جدید سنگاپور برای حمایت از صنعت دریانوردی در دوران کرونا
 
به گزارش گروه بین‌الملل مانا، این بسته پیشنهادی از اول ماه می ‌تا ۳۱ دسامبر سال ۲۰۲۰ اعمال خواهد شد. بر این اساس کشتی‌هایی که به بندر سنگاپور وارد می‌شوند معافیت عوارض بندر‌ی آن‌ها به علت شرایط  بحرانی کرونا از ۳۰ درصد به ۵۰ درصد می‌رسد.

اطلاعیۀ اداره دریا و بندر سنگاپور حاکی است این تسهیلات علاوه بر امتیازاتی است که قبلاً  از اول مارس تا دسامبر سال ۲۰۲۰ اعلام شده بود.

بر‌اساس این گزارش ۳۰ درصد معافیت به کلیۀ بنادر حمل مسافر‌ی  و اعطای وام به میزان ۳۰ درصد نقل و انتقالات مالی  به خطوط کشتیرانی  تجاری که تردد همیشگی به این بنادر دارند، منظور شده است.

از سوی دیگر ۳۵ درصد تخفیف برای متصدیان حمل بار و بهره برداران منطقه‌ای در نظر گرفته شده تا هزینه‌های خود را جبران کنند. همچنین ۵۰ درصد کمک هزینۀ تحصیلی به شرکت‌های دریایی  به ازای هر کارآموز ۵۰۰ دلار محاسبه  شده  و به مدت شش ماه پرداخت خواهد شد.

حمایت از شرکت‌های دریایی در تحول دیجیتالی نیز تحت پوشش این بستۀ حمایتی ادارۀ بندر سنگاپور (MPA) خواهد شد.

از سوی دیگر ۵۰۰ نفر از دریانوردانی که قادر به تأمین شغل نیستند یک بستۀ امدادی دریافت خواهند کرد. آموزش آنلاین برای جبران آموزش‌ها روی کشتی از طریق ویدیو کنفرانس، خدمات مشاوره‌ای رایگان و خدمات درمانی صورت آنلاین از دیگر مزایایی است که در این بسته پیشنهادی دیده شده است.

در پایان این اطلاعیه آمده است سهم سالانه مأموریت‌های دریانوردان از ۵۰ هزار دلار به ۱۵۰ هزار دلار افزایش خواهد یافت.
ارسال نظرات
آخرین اخبار