۱۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۶

افزایش شمار مبتلایان به کرونا در شهر‌های ساحلی خوزستان

معاون بهداشت دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت: تعداد افراد مبتلا به ویروس کرونا در شهر‌های بندری آبادان، خرمشهر و شادگان تا ۱۶ فروردین به ۱۶۰ نفر رسیده است.
نویسنده: فرزانه باغبان
کد خبر: ۸۶۳۷۶

افزایش شمار مبتلایان به کرونا در شهر‌های ساحلی خوزستان

آرش یلالی در گفتگو با خبرنگار مانا افزود: از ابتدای شیوع ویروس کرونا  تاکنون ۱۸ هزار و ۴۸ نفر به بیمارستان های آبادان ، خرمشهر و شادگان مراجعه کردند که از این تعداد ۵۱ بیمار در آبادان ، ۸۵ بیمار در خرمشهر و ۲۴ بیمار مبتلا به ویروس کرونا در شادگان شناسایی شده‌اند.

به گفته وی از این تعداد ۱۱۳ نفر با حال عمومی خوب ترخیص شده اند و در حال حاضر ۹۰ نفر نیز با علائم حاد تنفسی در بیمارستان آیت‌اله طالقانی آبادان بستری هستند.

معاون بهداشت دانشکده علوم پزشکی آبادان افزود: تاکنون ۱۳ بیمار مبتلا به کرونا در شهرهای آبادان ، خرمشهر و شادگان جان خود را از دست داده‌اند که از این تعداد سه  نفر از آبادان، هشت  نفر خرمشهر و دو نفر شادگان هستند.

یلالی بر تداوم قرنطینه خانگی و تشدید محدودیت های تردد در شهرهای بندری خوزستان با هدف قطع زنجیرۀ ویروس کرونا به عنوان بهترین و ساده ترین راه حل برغلبه بر بیماری واگیر کرونا بیان کرد.

چندی پیش نیز استاندار خوزستان در سفر به شهرهای خرمشهر و آبادان بر تشدید محدودیت های تردد و تعطیلی ادارات دولتی و آموزشی تا بهبود نسبی بیماران مبتلا به کرونا و کاهش افراد مبتلا به این ویروس مرگبار تأکید کرد.

دکتر غلامرضا شریعتی افزود: برخی ساکنان شهرهای بندری خوزستان، ویروس کرونا را جدی نگرفته و همچنان به ترددهای درون شهری ادامه می دهند و این کار برای مهار این ویروس بسیار مشکل خواهد کرد.

تقریباً همه فعالیت‌های تجاری‌، آموزشی و گردشگری شهرهای ساحلی و بندری خوزستان متوقف شده و تردد بین شهری نیز ممنوع است.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار