۲۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۵

مردم در ایام نوروز به سواحل خلیج فارس سفر نکنند

مدیر کل اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان بوشهر از مردم خواست تا از سفر‌های نوروزی به سواحل خلیج فارس خودداری کنند و گفت: تمام خدمات گردشگری در استان بوشهر اعم از خدماتی، رفاهی و پذیرایی طی ایام نوروز تعطیل خواهد بود.
کد خبر: ۸۶۲۱۴
مردم در ایام نوروز به سواحل خلیج فارس سفر نکنند
 
محمد حسین ارسطو‌زاده در گفتگو با خبرنگار مانا اظهار داشت: به دلیل شرایط مناسب آب و هوایی و وجود سواحل زیبای خلیج فارس هر ساله در ایام نوروز شاهد حضور تعداد زیادی گردشگری به استان بوشهر جهت ورود به سواحل زیبای خلیج فارس در این استان به ویژه در شهرستان‌های بندر گناوه، بندر کنگان، عسلویه، بوشهر و جزیره خارگ هستیم.

مدیر کل اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان بوشهر ادامه داد: در این راستا نیز به منظور انجام هماهنگی‌های لازم جهت استقبال از گردشگران در نوروز ۹۹ از اوایل زمستان جلسات ستاد خدمات سفر‌های نوروزی در تمام شهرستان‌های استان به طور مرتب تشکیل شده بود.

وی در ادامه با اشاره به شیوع کرونا از اوایل اسفند ماه در سراسر کشور اذعان داشت: با توجه به این موضوع و دستور وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، تمام خدمات گردشگری در استان بوشهر اعم از خدماتی، رفاهی و پذیرایی طی ایام نوروز تعطیل خواهد بود.
این مقام مسئول در استان بوشهر از مردم خواست تا از سفر‌های نوروزی به سواحل خلیج فارس خودداری کنند تا به کاهش شیوع این بیماری کمک و جان مردم حفظ شود.

ارسطوزاده عنوان کرد: همچنین تمام خدمات مرتبط با توریسم دریایی شامل ورزش‌های آبی و گشت‌های دریایی در استان بوشهر تعطیل است.

مدیر کل اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان بوشهر اظهار امیدواری کرد: پس از برطرف شدن مشکلات ناشی از شیوع کرونا و برگشت وضعیت سلامت کشور به حالت قبل، شرایط مناسب برای سفر گردشگران به سواحل خلیج فارس فراهم شود.

گفتنی است، استان بوشهر هر ساله بعد از استان مازندران رتبه دوم در بیشترین میزان ورود گردشگر را جذب می‌کرد و در این استان شهرستان بندر گناوه به دلیل وجود بازار‌های متعدد بیشترین میزان گردشگر این استان را به خود اختصاص می‌داد.

 

 

 

 
ارسال نظرات
آخرین اخبار