۱۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۸

نگرانی مسئولان بندری انگلیس از شیوع ویروس کرونا

نگرانی مسئولان بندری انگلیس از شیوع ویروس کرونا
اتحادیه بنادر انگلیس (BPA) طی نامه‌ای به وزیر بهداشت و نمایندگان مجلس نوشت به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا بر مشاغل بندری به حمایت خویش ادامه دهند.
کد خبر: ۸۶۱۳۶
به گزارش گروه بین‌الملل مانا، "Richard Ballantyne" رئیس اجرایی (BPA) از دولت و مجلس خواست منابع و بودجۀ اضافی برای افزایش بهداشت عمومی در بنادر اختصاص دهند تا آن‌ها برای مقابله با این ویروس آمادگی کامل را داشته باشند

"Richard Ballantyne" یادآور شد: با توجه به اینکه بنادر توسط مقامات محلی مدیریت می‌شوند به همین جهت باید تصمیمات یکسانی برای همه بنادر در این زمنیه اتخاذ شود تا همگی شرایط اضطراری را در نظر گرفته و بهداشت در بنادر را به طور جدی بالا ببرند که آن هم به منابع جدید نیاز دارد.

وی گفت: اگرچه فاصله رسیدن کشتی‌های چینی به این بندر حدود ۳۰ تا ۴۰ روز از آسیا طول می‌کشد با این حال بنادر باید آمادگی لازم را برای مقابله با هرگونه مشکل بهداشتی داشته باشند.

وی در ادامه یادآور شد: بسیاری از مشاغل در انگلیس و اروپا با شیوع ویروس کرونا دچار مشکل شده و همانگونه که در خبر‌ها آمده تجارت بین چین و اروپا بیش از ۲۰ درصد کاهش یافته است که این موضوع اختلال در زنجیرۀ لجستیک انگلیس را نیز در‌پی داشته است.

وی درپایان خواستار گردهمایی فوری وزرای بهداشت، حمل و نقل، مسکن و مدیران محلی برای اتخاذ تصمیمات جدید شد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار