۰۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۹

استراتژی ترکیه برای دستیابی به عنوان ۱۰ اپراتور برتر جهانی

دولت ترکیه در یک برنامه جاه‌طلبانه تصمیم گرفت در پنج سال آینده به عنوان یکی از ۱۰ اپراتور برتر جهانی شناخته شود.
کد خبر: ۸۵۷۸۸
استراتژی ترکیه برای دستیابی به عنوان ۱۰ اپراتور برتر جهانی
 
به گزارش گروه بین‌الملل مانا، رئیس شرکت Yilport Holding در این زمینه گفت: یک استراتژی رشد پنج ساله تجارتی برای سال‌های ۲۰۲۰ تا ۲۰۲۵ تدوین شده که بخشی از آن دستیابی به ۱۰ اپراتور برتر بین‌المللی ترمینال‌های کانتینری است.

وی گفت: به منظور تحقق این اهداف توسعۀ پایانه‌ها را به منظور دستیابی به بازار‌های نوظهور مدِنظر قرار داده ایم که در این ارتباط تصمیم داریم  تا ترمینال‌های کانتینری این کشور به دروازه‌های تجارت جهانی متصل شود.

وی با اشاره به اینکه دولت به عنوان پشتوانۀ مالی از این استراتژی حمایت می‌کند یادآور شد: به دنبال سرمایه گذارانی از اروپا، آمریکای شمالی، آمریکای لاتین و آفریقا هستیم تا به رشد بالقوه توسعۀ بنادر و  ترمینال‌ها دست یابیم.

"Robert Yuksel Yildirim"  با اشاره به اینکه در حال حاضر دو پایانۀ کانتینری را در ترمینال Taranto در ایتالیا و ترمینال Gulfport در می‌سی‌سی‌پی  در دست اجرا داریم، خاطر نشان کرد: ظرفیت  سالانۀ ترمینال کانتینری Taranto را پس از بازسازی به ۱.۵ میلیون TEU خواهیم رساند.

در  ترمینال Gulfport در می‌سی‌سی‌پی متعهد شده‌ایم در نیمۀ دوم سال ۲۰۲۰، ۶۰۰ میلیون TEU  به ظرفیت سالانۀ کانتینری بیفزاییم.

وی در پایان گفت: این شرکت تمام توان خود را برای تحقق رویا‌هایی که در سر می‌پرورانیم، به کار گرفته و اطمینان دارم که در پنج سال آینده جزء ۱۰ اپراتور کانتینری جهان خواهیم شد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار