۲۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۳

تقدیراز پژوهشگران برتر اداره کل بنادر و دریانوردی خوزستان

همزمان با هفته پژوهش و فنّاوری و به منظور تقدیر از فعالان در حوزۀ پژوهش و فنّاوری، از ۱۸ پژوهشگر و پیشنهاد دهندۀ برتر اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان تقدیر شد.
نویسنده: فرزانه باغبان
کد خبر: ۸۵۴۹۲

تقدیراز پژوهشگران برتر اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان

به گزارش مانا، در این آئین که با حضور عادل دریس، مدیرکل بنادر و دریانوردی استان خوزستان، اعضای شورای اداری و مدیران بنادر و دریانوردی خرمشهر  برگزار شد، علی عسکری رئیس اداره فاوای این ادارۀ کل به تشریح عملکرد یک سالۀ فعالیت‌های پژوهشی و معرفی چهار طرح مطالعاتی برتر ارائه شده پرداخت.

در ادامه این آئین، دریس ضمن اشاره به اهمیت فعالیت‌های پژوهشی در بنادر، با اهدای لوح سپاس از ۱۸ پژوهشگر و پیشنهاد دهندۀ برتر در سال ۱۳۹۸ که حضوری مستمر و مداوم در فعالیت‌های پژوهشی داخلی و ارائه مقالات در مجامع علمی و همایش‌های ملی و بین المللی داشته‌اند، تقدیر کرد.

در این آئین از میلاد عیدانی، الهام پناهی و میترا درویشی به عنوان پژوهشگران برتر و از محمدعلی علایی، فاطمه برمکی، قاسم جنامی، فرید صباحی مقدم و فرهاد پرنیان به پاس طرح مطالعاتی برتر و از محمد مهدی عطارنیا به عنوان مخترع برتر تقدیر شد.

همچنین از محمدعلی علایی، سید سعید افشانی، رضا نوید نژاد، حمید بهمنی، مسعود آرین مهر، محمد نظرپور، احمدرضا خدامی و علی اکبر احمدی به عنوان برترین های نظام پیشنهادها ارج گذاری شد و از تلاش های پیمان ابراهیمی به عنوان رئیس سابق  اداره مطالعات و برنامه ریزی این اداره کل سپاسگزاری شد.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار