۲۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۷

تخفیف ۲۰ درصدی سود بازرگانی کالاهای وارده از امارات به بوشهر

تخفیف ۲۰ درصدی سود بازرگانی کالاهای وارده از امارات به بوشهر
سرپرست دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری بوشهربا اشاره به اعمال تخفیف سود بازرگانی در کالا‌های وارداتی از امارات گفت: در راستای رونق اقتصادی، کالا‌های وارده از مبداء امارات به بوشهر از تخفیف ۲۰ درصد سود بازرگانی برخوردار می‌شوند.
کد خبر: ۸۴۹۸۵

به گزارش مانا، قاسم قائدی ظهر امروز در جمع خبرنگاران  یکی از ظرفیت‌های مهم استان بوشهر را تجارت دریایی دانست و اظهار داشت: استان بوشهر دارای طولانی‌ترین مرز دریایی و سواحل با خلیج فارس دارد که این امر ظرفیت مهمی را برای تجارت دریایی فراهم کرده است.

وی، با بیان اینکه 11 بندر در استان بوشهر فعال است افزود: پنج بندر استان بوشهر از معافیت 20 درصدی سود بازرگانی در واردات کالا برخوردارند.

سرپرست دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری بوشهر با اشاره به اینکه در سال 1390 کالاهای وارداتی از مبداء کشور امارات از شمول معافیت  تخفیف سود بازرگانی مستثنی شدند گفت: این موضوع سبب اعتراض مسئولان و فعالان اقتصادی و بازرگانی استان بوشهر شد.

قائدی بیان کرد: خوشبختانه با پیگیری‌های استاندار و معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری، تخفیف 20 درصد سود بازرگانی برای کالاهای وارداتی از مبداء کشور امارات برای بنادر استان بوشهر احیاء شد.

وی با اشاره به برقراری امکان ترانزیت کالا بین مناطق ویژه اقتصادی بوشهر از شهریور ماه امسال خاطر نشان کرد: مسئولان استان با جدیت مطالبات بخش خصوصی را پیگیری کرده و به نتیجه رسانده‌اند.

سرپرست دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری بوشهر با تأکید بر همکاری بخش خصوصی تصریح کرد: انتظار می‌رود بازرگانان و فعالان این حوزه کوشش کنند تا فعالیت‌های تجاری با اعمال تخفیف سود بازرگانی در کالاهای وارده از مبداء امارات به بوشهر رونق بنادر استان بوشهر را افزون‌تر کنند.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار