۱۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۹

شبیه ساز پل فرماندهی برای کشتی های اتوماتیک طراحی می‌شود

شبیه ساز پل فرماندهی برای کشتی های اتوماتیک طراحی می‌شود
شرکت نرم افزاری Kongsberg Digital نروژ یک شبیه ساز پل فرماندهی کشتی تکامل یافته (bridge simulator) را برای مرکز تحقیقاتی جدید و بسیار پیشرفته کشتیرانی اتوماتیک در کرۀ جنوبی طراحی می کند.
کد خبر: ۸۴۶۸۰
به گزارش گروه بین الملل مانا، آژانس ارتقای تکنولوژی ارتباطات و اطلاعات کره جنوبی (UIPA) قراردادی را با شرکت نرم افزاری Kongsberg Digital نروژ امضا کرد که به موجب آن شرکت نرم افزاری مذکور یک شبیه ساز پل فرماندهی کشتی تکامل یافته را برای مرکز تحقیقاتی جدید و بسیار پیشرفته کشتیرانی اتوماتیک در کره جنوبی طراحی خواهد کرد. دولت کره جنوبی تعهد کرده است که ۱۱۰ میلیون دلار را طی سه سال آینده در این پروژه سرمایه گذاری کند. زمان عملیاتی شدن این پروژه سال ۲۰۲۳ میلادی اعلام شده است.

این گزارش ادامه داد: شبیه ساز عمدتاً برای تحقیق و توسعه تجهیزات ناوبری و سیستم‌های نمایش مورد استفاده قرار خواهد گرفت، همچنین تست تکنولوژی‌های شناور اتوماتیک یک محیط  کاملاً امن را تسهیل می‌کند.

لازم به ذکر است: این شبیه ساز که در ماه نوامبر سال جاری میلادی نصب خواهد شد، شامل توسعه نرم افزار جدید برای ادغام و ترکیب کردن ورودی‌های خارجی (external inputs) مثل سیستم تعیین موقعیت‌یاب جهانی (GPS)، حس‌گر‌های موج (wave sensors) و همچنین رابط کاربردی برنامه نویسی application program interface (API است که اجازه انتقال داده‌های شبیه سازی شده به سیستم‌های دیگر را فراهم  می‌کند.

"Tone-Merete Hansen" معاون شرکت نرم افزاری Kongsberg Digital دراین باره گفت: تکنولوژی شبیه ساز به UIPA کمک می‌کند تا ابداعات در زمینه کشتی‌های اتوماتیک و خودران را تست و تأیید کنند. اخیراً پروژه‌های بین المللی اتوماتیک، استراتژی تکنولوژی شبیه ساز شرکت Kongsberg Digital را برای انجام مطالعات اتوماتیک خود انتخاب کرده اند. از این رو می‌توان انتظار شکل گیری یک بازار جدید برای رشد تکنولوژی شبیه سازی پیشرفته را داشت.
ارسال نظرات
آخرین اخبار