۲۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۰

اسکرابر دوستدار محیط زیست شناخته شد

مطالعات دانشمندان نروژی که توسط سازمان‌های تحقیقاتی مستقل انجام شده نشان می‌دهد اسکرابر‌ها با هدف کاهش انتشار گاز‌های گلخانه‌ای بیشترین تأثیر را در حفظ محیط زیست دارند.
کد خبر: ۸۴۵۱۷
اسکرابر دوستدار محیط زیست شناخته شد
 
به گزارش گروه بین الملل مانا، در مطالعه‌ای که توسط SINTEF نروژ با هدایت و نظارت "Dr. Elizabeth Lindstad" به نتیجه رسیده بیانگر آن است که اسکرابر با صرفه‌ترین و مؤثر‌ترین روش در کاهش گوگرد به منظور اجرای کامل و صحیح قانون ۲۰۲۰ است.
به گفته "Dr. Elizabeth Lindstad" به منظور بررسی مشکلات آلودگی در مناطق مختلف بررسی‌های متعدد در کشور‌های مختلف در زمینۀ کاهش میزان انتشار انواع آلودگی از کشتی‌ها مورد بررسی قرار گرفت، که دراین میان تحقیقات انجام شده بیانگر آن است که اسکرابر می‌تواند نسبت به سایر سوخت‌های قابل استفاده در کشتی البته غیر از انرژی‌های الکتریکی دوستدار محیط زیست باشد.
وی گفت: در این ارتباط استاندارد‌های سخت‌گیرانه‌ای را برای مناطقی که مشکل آلودگی محلی داشتند در نظر گرفتیم و در نهایت به این نتیجه رسیدیم که اسکرابر می‌تواند نقش خوبی را در کاهش انواع ناخالصی سوخت کشتی داشته باشد.
از سوی دیگر "Ian Adams" یکی از مدیران اجرایی اتحادیۀ صنعت پاک گفت: با توجه به مطالعات و بررسی‌های انجام شده توسط دانشمندان نروژی و محققان صاحب نام در کشور‌های دیگر، نصب اسکرابر از ذرات آلوده کننده در اگزوز تا ۷۵ درصد می‌کاهد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار