۰۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۹

کشف ۱۲۰ میلیارد ریال کالای قاچاق توسط دریابانی بوشهر

فرمانده دریابانی استان بوشهر گفت: در عملیات‌های سه روز گذشته دریابانی استان بوشهر، با توقیف شش فروند شناور ضمن کشف ۷۰۰ کیلوگرم مواد مخدر ۱۲۰ میلیارد کالای قاچاق کشف شد.
کد خبر: ۸۴۳۶۶
کشف ۱۲۰ میلیارد ریال کالای قاچاق توسط دریابانی بوشهر
به گزارش خبرنگار مانا از بوشهر، سردار ولی الله رضایی‌نژاد در گفتگو با خبرنگاران مبارزه با قاچاق کالا و و سوداگران مرگ را در اولویت برنامه دریابانی دانست و اظهار داشت: در راستای حمایت از تولیدکنندگان و زمینه سازی رونق تولید، مبارزه با قاچاق کالا در اولویت برنامه دریابانی قرار گرفته است.
وی با اشاره به انهدام باند‌های کالای قاچاق و مواد مخدر در آب‌های خلیج فارس استان بوشهر بیان کرد: ماموران دریابانی استان بوشهر در سه روز گذشته با انجام چندین عملیات در خلیج فارس، شش فروند شناور متخلف حامل کالای قاچاق  و مواد مخدر را توقیف کردند.
سردار رضایی‌نژاد افزود: در بازرسی از این شناور‌ها ۷۰۰ کیلوگرم مواد مخدر و انواع کالای قاچاق به ارزش ۱۲۰ میلیارد ریال کشف شد.
فرمانده دریابانی استان بوشهر با اشاره به اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز در استان خاطرنشان کرد: از ابتدای امسال تاکنون بیش از یک‌ هزار میلیارد ریال کالای قاچاق توسط دریابانی در آب‌های استان بوشهر کشف شده است.
ارسال نظرات
آخرین اخبار