۰۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۸

افزایش ۴۵ درصدی دریانوردان هندی

افزایش ۴۵ درصدی دریانوردان هندی
تعداد دریانوردان هندی که در کشتی‌هایی با پرچم این کشور و یا کشتی‌های خارجی کار می‌کنند در سه سال گذشته بیش از ۴۵ درصد افزایش یافته است.
کد خبر: ۸۴۳۳۵
به گزارش گروه بین الملل مانا به نقل از وزارت حمل و نقل هند در سال ۲۰۱۶، ۱۴۳هزار و ۹۴۰ دریانورد هندی روی کشتی‌ها کار می‌کردند که این تعداد در سال ۲۰۱۸ به ۲۰۸هزار و ۷۹۹ نفر رسید.
بر اساس این گزارش دولت هند چند طرح جدید را برای کمک به افزایش سهم دریانوردان هندی در جهان در پیش گرفت که این طرح به نتایج مثبتی منجر شد.
در ادامۀ گزارش آمده است افزایش رفاه دریانوردان هندی به دنبال کاهش بروکراسی فرآیند صدور و جذب آنلاین دریانورد در کشتی‌ها بر اساس قوانین مربوط به کنوانسیون کار دریایی، به افزایش تعداد دریانوردان هندی منجر شده است.
در پایان این گزارش آمده است افزایش برگزاری دوره‌های مختلف آموزشی  بر اساس قوانین مدون سازمان بین المللی دریانوردی IMO، ارائه فهرست جامع خدمات به دریانوردان بر اساس یک پُرتال دیجیتال به منظور اطمینان از شفافیت و بهره وری بیشتر باعث افزایش دریانوردان هندی شده است. همچنین افزایش مراکز آموزشی و تعدد تعداد کارآموزان به گونه‌ای است که در حال حاضر نزدیک به ۴۰۰۰ کارآموز در مراکز آموزشی دریایی در حال تحصیل هستند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار