۲۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۷
کاپیتان سجده عنوان کرد:

رکورد تازه کشتیرانی والفجر در جابه جایی مسافر

مدیرعامل شرکت کشتیرانی والفجر خبر داد: جابجایی مسافر 12 درصد و جابه جایی خودرو 37 درصد در ایام نوروز افزایش داشت.
کد خبر: ۸۳۴۸۷
رکورد تازه کشتیرانی والفجر در جابه جایی مسافر
 
کاپیتان مجید سجده در گفتگو با خبرنگار مانا با بیان اینکه شرکت کشتیرانی والفجر همچون سال‌های گذشته به عنوان تنها ارائه دهنده خدمات مسافری گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران و اصلی ترین شرکت ارائه دهنده سرویس های مسافری تخصصی مطابق با استاندارد های بین المللی در کشور در ایام نوروز 98 به ارائه خدمات پرداخت، خاطر نشان کرد: با بهره مندی از تمامی ظرفیت و امکانات خود در دفاتر، شعبات، بنادر و استفاده از  کادر دریایی مجرب به منظور ارائه خدماتی بهتر به مسافران نوروزی و نیز توسعه هرچه بیشتر صنعت گردشگری دریایی در خلیج همیشه فارس در جهت برگزاری سفرهای منظم دریایی اقدام کردیم.
مدیر عامل شرکت کشتیرانی والفجر با اشاره به اینکه این شرکت در نوروز 1398 سفرهای نوروزی از بندر لنگه  به جزیره کیش(مسافر و خودرو همراه با بیمه کامل) را برگزار کرد، افزود: جهت رفاه حال هم میهنان گرامی نرخ بلیت راننده در ایام نوروز با 50 درصد تخفیف محاسبه شد.
به گفته کاپیتان سجده طی ایام نوروز دیگر سرویس های مسافری کشتیرانی والفجر شامل مسیر بندر لنگه به دبی، بندر عباس به شارجه، خرمشهر به کویت، بندر لنگه به ابوموسی و چارک به کیش نیز برقرار بوده و انجام شده است.
وی در تشریح دیگر اقدامات کشتیرانی والفجر طی تعطیلات نوروزی، خاطر نشان کرد: کشتیرانی والفجر در جهت ترویج فرهنگ گردشگری دریایی و ارائه خدمات ویژه به هموطنان در این ایام جشنواره نوروزی را نیز در بندر خرمشهر برگزار کرد.
کاپیتان سجده در بخش دیگری از اظهارت خود با اشاره به آمار عملکرد سفرهای نوروزی، تصریح کرد: با توجه به وضعیت خاص آب و هوا و اقدام به موقع در جهت بکارگیری دو فروند شناور در مسیر بندرلنگه به کیش و رفع نیاز هموطنان در آن مسیر، آمار عملکرد در این ایام در مسیر فوق با 100 درصد افزایش روبه رو بوده است.
 وی افزود: با توجه به بدی آب و هوا در بنادر خوزستان و عدم امکان انجام سفرهای گردشگری در بندر خرمشهر با کاهش در آن مسیر روبه رو بوده ایم.
مدیرعامل کشتیرانی والفجر با بیان اینکه در تعطیلات نوروزی در مجموع تعداد 38هزار و 800 نفر مسافر را جابه جا کردیم، گفت: این رقم نسبت دوره مشابه سال قبل 12 درصد رشد را نشان می دهد.
کاپیتان سجده آمار جابه جایی خودرو را 3196 دستگاه اعلام کرد که به گفته وی بیانگر رشد 37 درصدی نسبت به مدت زمان مشابه در سال گذشته در این بخش است.
 رکورد تازه کشتیرانی والفجر در جابه جایی مسافر
 
رکورد تازه کشتیرانی والفجر در جابه جایی مسافر
ارسال نظرات
آخرین اخبار